|

رضا حدادیان هوادار متمول استقلال که بیرانوند را آبی پوش می کنید کیست؟!

شنیده‌ها حاکی از این است دو مالک شرکت هواپیمایی (رضا حدادیان و عبدالرضا موسوی) در انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال نقش مهمی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند که روز گذشته با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید صبح امروز قراردادش را رسما با پرسپولیس فسخ کرد تا عصر امروز با قراردادی ۲ ساله به استقلال بپیوندد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانانیوز؛ گفته می‌شود رضا حدادیان مالک هواپیمایی وارش و عبدالرضا موسوی در انتقال بیرانوند به استقلال نقش مهمی ایفا کردند.

امروز همچنین حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار استوری و بدون نام بردن از کسی نوشت: «رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.»

به نظر می رسد منظور خبیری، رضا حدادیان و عبدالرضا موسوی، مالکین هواپیمایی‌های وارش و زاگرس هستند.

بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دوساعته را با او برگزار کرد.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی است بیرانوند و کریمی به توافق دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی