|

رحمتیِ استقلال یاسین سلمانی را از چنگ پرسپولیس درمیاورد؟

باید منتظر ماند و دید که اگر قرار به ادامه حضور کاپیتان تیم امید در لیگ برتر باشد، او راهی پرسپولیس خواهد شد یا استقلال

لینک کوتاه کپی شد

مقصد هافبک میانی فصل گذشته سپاهان کدامیک از تیم‌های لیگ ‌برتر خواهد بود؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید که پس از جدایی از سپاهان سوژه شایعات نقل و انتقالاتی مختلفی بوده، اگرچه به پرسپولیس بیشتر از بقیه تیمها نزدیک شده اما این احتمال وجود دارد که اگر قرار به ادامه حضور این بازیکن در لیگ برتر باشد، این بازیکن مقصد جدیدی را انتخاب کند.

سلمانی پیش از این به نزدیکانش گفته که دوست دارد در پرسپولیس بازی کند و از طرف دیگر یحیی هم به این بازیکن اعتقاد ویژه‌ای دارد و نام او را در منتهی با توجه به ترافیک بالای هافبک‌های پرسپولیس و همچنین حضور سروش رفیعی در این تیم که هم‌پستی یاسین محسوب می‌شود، شاید سلمانی درباره فصل آینده ریسک نکند و شانس حضورش در تیمی را امتحان کند که می‌داند فرصت حضور در ترکیب اصلی‌اش را پیدا خواهد کرد. تیمی که نامش استقلال است.

دیروز یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد که کیانوش رحمتی دستیار نکونام در استقلال که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با سلمانی دارد، در چند روز گذشته با این بازیکن مذاکراتی را داشته و سلمانی قول حضور در این تیم را به رحمتی داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که اگر قرار به ادامه حضور کاپیتان تیم امید در لیگ برتر باشد، او راهی پرسپولیس خواهد شد یا استقلال را به عنوان تیم جدیدش انتخاب خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیسه افکن ارسالی در

    یحیی ودرویش اگه واقعآ لازمش دارند سریع جذبش کنند چون باید پیگیری لازم انجام بشه وخودش هم پرسپولیسی هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی