|

پرسپولیسی سابق، اولین خرید نکونام در استقلال؟!

مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان برای مذاکره با مسئولان استقلال وارد این باشگاه شد.

لینک کوتاه کپی شد

آریا برزگر، مهاجم جوان فوتبال ایران که در عضویت تیم امید است، امروز برای مذاکره با مسئولان استقلال وارد باشگاه شد و پای صحبت مدیران نشست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این مهاجم جوان که مهرماه امسال 21 سالگی خود را تمام می‌کند، از ستاره‌های مورد نظر جواد نکونام است که امروز وارد باشگاه شد و به نظر می‌رسد قرار است در صورت توافق به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.

برزگر که از تیم‌های پایه پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، سابقه بازی کردن در فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد. او همچنین مدتی در لیگ بلاروس حضور داشت و پیراهن تیم ویتبسک را بر تن کرد.

او در مسابقات غرب آسیا (زیر 23 ساله‌ها) همراه با کاروان تیم امید به عراق رفت و در کنار سایر شاگردان رضا عنایتی قرار داشت. او در مسیر رسیدن به المپیک پاریس یکی از نفرات اصلی تیم امید است که حضور در استقلال بیشتر هم نامش را بر سر زبان خواهد انداخت.

حالا در شرایطی که خیلی‌ها انتظار ستاره‌های بزرگی را برای حضور در استقلال می‌کشیدند و هر روز و هر ساعت نام جدیدی در این باره شنیده می‌شد، برزگر صبح امروز با مدیران استقلال وارد مذاکره شده است.

برزگر با توجه به اینکه 20 سال بیشتر سن ندارد، سهمیه بزرگسال آبی‌پوشان را نیز پر نمی‌کند و در صورتی که قراردادش به امضا برسد در لیست زیر 21 ساله‌های آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی درباره مذاکرات برزگر و مدیران استقلال رخ می‌دهد و آیا این بازیکن سابق پرسپولیس اولین خرید آبی‌پوشان برای فصل جدید خواهد بود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی