|

لئاندرو پریرا استرس تازه پرسپولیسی ها

قرارداد پریرا هنوز به صورت رسمی فسخ نشده و این بازیکن تنها برای تعطیلات راهی خارج از کشور شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آیا مهاجم برزیلی پرسپولیس، می‌تواند این تیم را به دردسر بیندازد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، لئاندرو پریرا در حالی در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان خرید جدید پرسپولیس جانشین یورگن لوکادیا شد که نتوانست انتظارات را برآورده کند تا باز هم هواداران پرسپولیس خاطره خوبی از مهاجمان برزیلی‌شان نداشته باشند.

پیش از این با توجه به عدم حضور این بازیکن در جشن قهرمانی جام حذفی تصور می‌شد پریرا از پرسپولیس جدا شده اما قرارداد او هنوز به صورت رسمی فسخ نشده و این بازیکن تنها برای تعطیلات راهی خارج از کشور شده است.

پریرا در پنجره زمستانی با مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای مدت ۱۸ ماه به پرسپولیس آمده که طبق قرارداد انجام شده بین این مهاجم خارجی و باشگاه پرسپولیس، ۳۶۰‌ هزار دلار برای اولین فصل حضورش در ایران بوده و مابقی(۷۴۰ هزار دلار) برای فصل بعد درنظر گرفته شده است.

در صورتی که این مهاجم برزیلی برای جدایی با قرمزها توافق نکند می‌تواند به فیفا شکایت کند که با توجه به نحوه قراردادش شانس بالایی برای دریافت این رقم خواهد داشت. از سوی دیگر با توجه به مازاد شدن این مهاجم از سوی یحیی گل‌محمدی، مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا با این بازیکن توافق کنند و در غیر این صورت ممکن است حتی این بازیکن برای فصل آینده در پرسپولیس بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی