|

بارسلونا-مسی؛ لاپورتا همه چیز را اعلام کرد!

خوان لاپورتا دیگر به اندازه قبل به بازگشت مسی به این تیم امیدوار نیست.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن به پایان رسید و این باشگاه هم رسما جدایی او تایید کرد تا همه منتظر مشخص شدن مقصد بعدی او باشند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند هفته اخیر از بازگشت قریب الوقوع این بازیکن به بارسا خبر داده بودند اما مشکلات مالی بارسا و سختگیری لالیگا در زمینه رعایت قوانین فرپلی مالی شرایط را تغییر داد.

در حالی که باشگاه الهلال عربستان آماده است تا دستمزد هنگفتی را به این ستاره آرژانتینی پرداخت کند، بارسا همچنان در تلاش است تا با فروش بازیکنان و همچنین توافق با لالیگا بتواند زمینه بازگشت مسی را آماده کند اما حالا این کار بسیار دشوار به نظر می‌رسد. 

1883345

لاپورتا که تا چند هفته قبل با اطمینان خاصی از بازگشت مسی به این باشگاه صحبت می‌کرد، حالا دیگر چندان از این اتفاق مطمئن نیست. 

او در گفتگو با روزنامه اسپورت در این باره اظهار داشت:« باید ببینیم چه خواهد شد. کار دشواری است. اگر شما هر کاری که در توان دارید انجام دهید، دیگر اجباری برای این که بیشتر از حد توان تلاش کنید وجود ندارد.»

بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که باشگاه الهلال قرار است روز سه‌شنبه قرارداد نهایی با مسی را امضا کند و خبر جذب این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها