|

بازگشت علی علیپور به پرسپولیس شدنی است؟

علیپور در حالی اعلام کرد که قصد دارد در پرتغال به فوتبالش ادامه دهد صحبت‌هایی درباره بازگشت احتمالی او به ایران و پرسپولیس شنیده می‌شد

لینک کوتاه کپی شد

علی علیپور برنامه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس در تابستان ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهاجم ایرانی باشگاه ژیل ویسته امیدوار است با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش، فصل آینده بتواند نمایش خوبی در لیگ پرتغال داشته باشد.

علی علیپور که پس از تغییرات در کادر فنی تیمش در ژیل ویسنته به شرایط خوبی دست یافته بود، در اواخر بهمن ماه و در دیدار با فامالیکائو دچار مصدومیت شد و در روزهای بعد نتیجه MRI او نشان داد که دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

مهاجم سابق پرسپولیس که بعد از عمل جراحی، این روزها دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد،در رابطه با آخرین وضعیت خودت پس از عمل جراحی اینگونه توضیح داده است: "سه ماه و نیم از عمل جراحی‌ام می‌گذرد. خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده و تمریناتم را شروع کرده‌ام اما فعلاً تمریناتم انفرادی است و مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکردم، با این وجود به شرایطم خیلی خوشبینم و از این مسأله بیشتر خوشحالم که می‌بینم هنوز مورد توجه باشگاه و سرمربی تیمم قرار دارم."

با توجه به جدایی مهاجم اول ژیل ویسته و حضور احتمالی او در پورتو، علیپور شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیمش دارد:" من یک فصل دیگر با باشگاه ژیل ویسنته قرارداد دارم و باید در این باشگاه بمانم و حتماً در این مدت باز هم با دل و جان و همه تلاش ممکن سعی خواهم کرد که بهترین عملکرد و راندمان را برای تیمم داشته باشم".

علیپور در حالی اعلام کرد که قصد دارد در پرتغال به فوتبالش ادامه دهد که به مانند 2 سال گذشته همواره صحبت‌هایی درباره بازگشت احتمالی او به ایران و باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد این موضوع حداقل تا یک سال آینده رخ نخواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی