|

محرم و نکونام آماده بازگشت به لیگ؛ یک مقصد مشترک برای هر دو!

در کنار نکونام نام محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان هم به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

2 سرمربی جوان فوتبال ایران بدون‌شک چشم‌انتظار بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتر هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال ایران از حیث تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌ها، فصل نسبتاً کم‌فروغی بود و به جز تیم‌های تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، 10 تیم دیگر لیگ برتر، با همان سرمربیانی که فصل را آغاز کردند، در حال به پایان بردن کار خود در لیگ بیست‌ودوم هستند و در این میان تغییرات جالب‌توجهی هم رخ داد و سرمربیان نام‌آشنایی از چرخه لیگ بیرون ماندند.

قربان بردیف، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی سرشناس‌ترین سرمربیانی بودند که از قطار سرمربیان لیگ برتری پیاده شدند و در نقطه مقابل، چهره‌های نام‌آشنایی مانند پاکو خمس، علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی از میانه‌های فصل کار خود را در لیگ برتر آغاز کردند. نکته جالب‌توجه اینکه بردیف و قلعه‌نویی بعد از خروج از لیگ برتر، مسئولیت تازه‌ای پیدا کردند اما جواد نکونام همچنان یک سرمربی آزاد است و در کنار نکونام نام محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان هم به چشم می‌خورد.

انتقالی محال برای دو چهره نام‌آشنا

جواد نکونام بعد از فصل ناموفقی که در فولاد خوزستان در لیگ بیست‌ودوم گذراند، در شرایطی که همراه فولاد توانست در لیگ قهرمانان آسیا وضعیتی متفاوت‌تر از لیگ برتر را تجربه کند و به جمع 8 تیم برتر آسیا رسید، از سمت خود کناره‌گیری کرد و دیگر حاضر به ادامه همکاری با فولاد خوزستان نبود.

محرم نویدکیا هم که مذاکراتی را با مدیران فدراسیون فوتبال در زمینه هدایت تیم امید انجام داده بود، گویا با آن‌ها به توافق نرسیده و در جدیدترین فهرست کاندیداهای هدایت تیم امید نام نویدکیا به‌چشم نمی‌خورد تا در شرایطی مشابه جواد نکونام، فعالیت محرم نویدکیا در عرصه ملی فعلاً شدنی نباشد و این دو سرمربی به نظر می‌رسد به دنبال انتخاب تیم جدید خود در لیگ برتر برای فصل آینده هستند.

2 نفر و یک بلیت!

گل‌گهر سیرجان بدون‌شک برای فصل آینده به دنبال سرمربی خواهد بود. در میان تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور سرمربی دارند و وضعیت قراردادی ژوزه مورایس، یحیی گل‌محمدی و پاکو خمس مشخص است و به احتمال زیاد قرارداد ریکاردو سا پینتو هم تمدید خواهد شد تا تغییری روی نیمکت 4 تیم برتر جدول رخ ندهد. بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر با هدایت سعید الهویی نتایج ضعیفی گرفته و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه سیرجانی به دنبال انتخاب بهترین گزینه باشند.

جواد نکونام و محرم نویدکیا مطمئناً در فهرست مدیران باشگاه گل‌گهر قرار دارند و احتمال سرمربیگری یکی از این دو چهره جوان در تیم گل‌گهر دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. به جز گل‌گهر سیرجان، احتمال تغییر روی نیمکت تیم مس رفسنجان و انتقال محمد ربیعی به تیم امید هم وجود دارد که در این‌صورت یک گزینه مناسب دیگر هم در مقابل نکونام و نویدکیا قرار خواهد گرفت و بعید به نظر می‌رسد که این دو سرمربی جوان، پیشنهاد سایر تیم‌ها را برای همکاری بپذیرند؛ مگر آنکه شرایطی متفاوت به وجود آید و تامین منابع مالی موردنظر این دو سرمربی در کنار تهیه فهرست بازیکنان مورد علاقه‌شان باعث ورود همزمان نکونام و نویدکیا به چرخه سرمربیان لیگ برتری در فصل آینده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها