|

گل محمدی هم مثل ساپینتو جریمه شد؟!

مهدی فنونی زاده از ساپینتو حمایت کرده و گفته حق سرمربی این تیم محرومیت نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی فنونی زاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: اگر یک عده بگذارند، شرایط استقلال خیلی خوب است. تیم خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی را گرفته است اما یک عده هستند که با تبعیض‌های خود نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در ادامه تصریح کرد: چرا باید ساپینتو را این قدر محروم کنند؟ چرا یحیی گل‌محمدی را کاری ندارند؟ مگر حسینی نبود که بعد از بازی استقلال حاشیه ساخت، چرا با او کاری نداشتند؟ من یادم نمی‌رود گل‌محمدی به سینه داور کوبید اما با او کاری نداشتند. همین چند هفته پیش مگر گل‌محمدی نگفت این فوتبال لجن است، چطور می‌شود که چند هفته بعد ساپینتو را محروم می‌کنند اما با او کاری ندارند؟ البته این‌ها خیال کرده اند که با این روش می‌توانند ساپینتو را هم مثل استراماچونی فراری بدهند، اما ساپینتو آدم پوست کلفتی است و با این چیزها نمی‌رود. او انگار بچه نازی آباد پرتغال است و با ما هم محلی است. ماها آدم‌هایی هستیم که کم نمی‌آوریم. حالا هر چقدر می‌خواهند ما را اذیت کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم اعلام کرد: من می‌گویم این‌ها هر چقدر می‌خواهند استقلال را بزنند اما این تیم قهرمان می‌شود. فتح الله زاده هم محکم پشت سرمربی ایستاده و از ساپینتو حمایت می‌کند. البته به نظر من دست فتح الله زاده را در استقلال خالی کرده بودند. او وقتی به استقلال آمد نه پولی مانده بود و نه لیست استقلال جایی برای بازیکن داشت. من تعجب می‌کنم که مدیریت قبلی استقلال چطور لیست را پر کرده بود که حتی یک جای خالی هم برای جذب بازیکن نگذاشته بودند. به هر حال اعتقاد من این است که ساپینتو مربی خوبی است و می‌تواند این تیم را قهرمان کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی