|

اشتباه داوری یا فرار طلایی؛ گل دوم شیخ دیاباته آفساید بود؟

در صحنه گل دوم عیسی آل‌کثیر در حالی پاس خود را به دیاباته ارسال می‌کند که شیخ در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شد

لینک کوتاه کپی شد

گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان در مشکوک‌ترین حالت ممکن به ثمر رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بازی تیم‌های صنعت نفت و آبادان در حالی با برتری سرخپوشان همراه است که گل نخست قرمزها با شوت سینا اسدبیگی و ضربه سر شیخ دیاباته به ثمر رسید، اما گل دوم به جنجالی‌ترین شکل ممکن وارد دروازه فرزین گروسیان شد.

در صحنه گل دوم عیسی آل‌کثیر در حالی پاس خود را به دیاباته ارسال می‌کند که شیخ در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ می‌شود و در نهایت نیز ضربه خود را می‌زند. بعد از ورود توپ به دروازه بازیکنان صنعت نفت به شدت نسبت به تصمیم کمک داور، علیرضا ایلدروم، اعتراض کردند و مدعی شدند که او در این صحنه به اشتباه سوت زده است.

اگرچه کمک یک بازی جایگیری بسیار خوبی در این صحنه داشته، اما هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس نیز با انتشار تصاویری گرافیکی مدعی شده‌اند که زانوی شیخ دیاباته در آفساید قرار دارد. هرچند که در طرف مقابل نیز هواداران پرسپولیس مدعی‌اند این خطوط به شکلی نادرست رسم شده‌اند.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را در مورد این صحنه و گل جنجالی اظهار داشته‌اند که در ادامه می‌خوانید:

ابراهیم میرزابیگی: این صحنه خیلی سخت است برای کمک داور اما به نظر من نوک پای بازیکن صنعت نفت جلوتر از پای مهاجم پرسپولیس قرار داشت. من صحنه را بارها دیدم و به نظرم لحظه پاس، جایی است که نوک پای مدافع صنعت نفت جلوتر است و نه لحظه‌ای که زانوی مهاجم پرسپولیس جلوتر قرار دارد.

حسین زرگر: «هم ویدیوی آهسته و هم صحنه فریز شده را دیدم و به نظرم کار بسیار خوب کمک داور است چرا که دو بازیکن در موقعیت برابر هستند.»

تورج حق‌وردی: «اینطور که در تصاویر مشخص است مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و جلوتر از مدافعان حریف قرار داشت و باید آفساید گرفته می‌شد.»

5807322

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها