|

ساعت بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر به دیدار هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استقلال باید روز سه‌شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان باشد‌.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ استقلال که در ۲ هفته اخیر موفق شد ملوان و مس کرمان را مغلوب کند، در شرایطی به مصاف نفت می رود که در دور رفت نتوانست در خانه حریف مقابل شاگردان رضا مهاجری پیروز باشد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

بازی آخر ۲ تیم در ورزشگاه آزادی نیز به هفته پایانی فصل قبل برمی گردد که در آن دیدار تشریفاتی هم ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در آن بازی قهرمانی استقلال قطعی شده بود و آبی‌ها جشن قهرمانی گرفتند. دیگر نسبت به آن روزها نه مجیدی روی نیمکت استقلال است و نه مهاجری روی نیمکت نفت.

نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز قعرنشین است و استقلال با ساپینتو با ۳۳ امتیاز در رده سوم لیگ برتر. ساپینتو به خاطرکارت قرمز در بازی با مس رفسنجان، از روی سکوها نظاره گر بازی شاگردانش خواهدبود.

در دیگر بازی حساس هفته، روز سه شنبه سپاهان و فولاد به مصاف هم می روند. سپاهان به تازگی صدر را از پرسپولیس گرفته، اما بعید نیست جواد نکونام و شاگردانش بتوانند با کسب امتیاز از سپاهان صدر جدول را دوباره به پرسپولیس هدیه کنند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی