|

موج انتقاد ها از آجورلو؛ ماساژور 600 میلیونی!

همزمان با ادعای آجورلو مبنی بر کاهش بدهی های استقلال، در فضای مجازی فهرستی از هزینه های عجیب دوره مدیریت آجورلو در استقلال منتشر شده.

لینک کوتاه کپی شد

رییس سازمان خصوصی سازی مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را به 200 میلیارد تومان هزینه کرد خارج از مصوبات کمیته مصارف متهم کرده، امروز یکی از روزنامه ها مدعی شد مصطفی آجورلو در جلسه مشترک با فتح الله زاده و قربان زاده ادعا کرده 110 میلیارد از بدهی های باشگاه استقلال را کاهش داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اینکه 200 میلیارد تومان هزینه کرد صرف کاهش 110 میلیارد بدهی شده باشد، بیشتر به شوخی شباهت دارد اما خارج از این نقل قول تایید نشده امروز در فضای مجازی، منتقدین مدیریت آجورلو سیاهه ای از هزینه های شگفت انگیز دوران مدیرعاملی او در استقلال را منتشر کردند. 

قرارداد 600 میلیون تومانی ماساژور، اقامت لاکچری و پرهزینه برخی مدیران باشگاه در هتل گران قیمت اسپیناس پلاس، قرارداد 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی (و به روایتی 1.2 میلیاردی) اجلال نصیری، مدیر اجرایی سابق باشگاه، تن دادن به بند عجیب 3 برابر شدن قرارداد محبی در صورت پرداخت نکردن به موقع سهم باشگاه پرتغالی و ... بخشی از هزینه های عجیبی است که در فضای مجازی به دوران مدیریت مصطفی آجورلو نسبت می دهند.

به نظر می رسد وقتش رسیده مصطفی آجورلو ابهامات موجود را برطرف کند. درست از همان روزی که پس از برکناری ناگهانی آجورلو از مدیرعاملی استقلال، شایعه شد مبلغی بیش از 100 میلیارد تومان در این باشگاه ناپدید شده و علی فتح الله زاده در گفتگو با طرفداری تاکید کرد وصله اختلاس به آجورلو نمی چسبد، نگاه ها به مدیریت مالی آجورلو و نزدیکانش در مجموعه آبی منفی تر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی