|

برنده توپ طلای 2022 لو رفت ؛ آبروریزی برای بالون دور (+فهرست کامل افشاشده)

برنده توپ طلای 2022 مشخص شد. عکسی در فضای مجازی منتشر شده که فهرست برندگان توپ طلای 2022 را به طور کامل نشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

افشای لیست توپ طلای 2022 از سوی منبعی ناشناس سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» لیست توپ طلای ۲۰۲۲ لو رفت و در این لیست نام کریم بنزما در صدر و به عنوان برنده این جایزه به چشم می خورد. کریم بنزما ستاره گلزن و 34 ساله رئال مادرید در سال 2022 عملکرد فوق العاده ای در ترکیب رئال مادرید داشته و نقش مهمی در قهرمانی های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد.

برنده توپ طلای 2022 لو رفت

لیست توپ طلا ۲۰۲۲ توسط متولی اهدای این جایزه مهم یعنی فرانس فوتبال اعلام شد که بر طبق آن فهرست اولیه‌ی نامزدها که ۳۰ نفر هستند مشخص شدند. کریم بنزما، سادیو مانه و محمد صلاح به ترتیب ۳ نفر اول این لیست هستند. پیش از این سایت گل نیز در گزارشی مدعی شد این عنوان قطعا به این بازیکن فرانسوی تعلق پیدا خواهد کرد. 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی من یونایتد نیز در این لیست منتشر شده نفر یازدهم است.

فهرست زیر را در ادامه تماشا کنید:

bal1

لیونل مسی به علت سپری کردن روزهای کم فروغ در اولین فصل حضورش در پاریسن ژرمن پس از ترک نیوکمپ، برای اولین بار پس از ۱۶ سال جایی در میان نامزدهای مهمترین جایزه فردی دنیای فوتبال ندارد. نکته جالب این لیست اما عدم حضور لیونل مسی دارنده ۷ جایزه توپ طلا در فهرست نامزدها پس از ۱۷ سال است؛ اتفاقی که برای برنده توپ طلا در سال پیش اتفاق می‌افتد.

جایزه توپ طلا که یک جایزه ویژه در دنیای فوتبال است از سال 1956 توسط نشریه فرانس فوتبال به بهترین بازیکن سال داده می شود که در سال 2021 لیونل مسی این جایزه را به دست آورد و بدین ترتیب تعداد توپ طلا های خود را به عدد 7 رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها