|

جریمه باشگاه یوونتوس به علت رفتار نژاپرستانه هواداران

باشگاه یوونتوس به علت رفتار نژادپرستانه برخی از هوادارانش در جریان دیدار برابر پاری سن ژرمن از سوی یوفا محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس در اولین بازی از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تعدادی از هواداران یوونتوس برای تماشای بازی این تیم از نزدیک به ورزشگاه پارک دو پرنس رفته بودند تا از تیم‌شان در دیدار برابر پی اس جی حمایت کنند. 

پس از پایان این بازی بود که تعدادی از رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که هواداران یوونتوس در این بازی رفتارهای نژادپرستانه از خودشان نشان دادند و به هواداران پی اس جی که در ورزشگاه حاضر بودند توهین کردند. 

تصاویر منتشر شده از سکوهایی که هواداران یووه روی آن حضور داشتند این ادعاها را تایید کرد و یوفا اعلام کرد که به زودی پرونده رسیدگی به این اتهامات باز خواهد شد و اقدامات صورت گرفته به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهند گرفت. 

حالا یوفا اعلام کرده است که باشگاه یوونتوس به دلیل رفتارهای غیر ورزشی و نژادپرستانه هوادارانش در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن باید 15 هزار یورو جریمه پرداخت کند اما این پایان کار نیست. آنها همچنین باید بخشی از ورزشگاه خودشان را تعطیل کنند و حق استفاده از تمامی ظرفیت ورزشگاه را ندارند. 

هرچند مجازات دوم به صورت تعلیقی برای یوونتوس در نظر گرفته شده است و اگر هواداران این تیم بار دیگر این روند را تکرار کنند، آنها باید حداقل 1000 صندلی را در یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان خالی بگذارند و هواداران‌شان از حضور در یک بازی خارج از خانه نیز محروم خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها