|

پیامک به بازیکن ملی پوش؛ بیا پادگان!

امین اسماعیل‌نژاد، باید خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی را پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

امین اسماعیل‌نژاد پدیده بی‌چون‌وچرای باشگاه شهداب در لیگ برتر والیبال ایران به شمار می‌آمد. او با نمایش های خیره‌کننده خود قهرمانی تیم یزدی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را رقم زد و همین موضوع باعث شد که نگاه بهروز عطایی را به خود جلب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از شروع لیگ ملت‌ها تصور می شد که صابر کاظمی، پشت خط زن اول و اصلی ایران در لیگ ملت‌ها باشد اما او در هفته اول به دلیل مسائل فنی و البته مصدومیت کنار گذاشته شد و امین اسماعیل‌نژاد جای او را گرفت.

این یک فرصت بزرگ برای امین اسماعیل‌نژاد بود که اتفاقا توانست به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند. به جرات می‌توان گفت که این ستاره والیبال ایران بهترین بازیکن ما در راه صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بود و در اکثر بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن تیم بهروز عطایی لقب گرفت.

هنوز حدود یک سال از خدمت سربازی امین اسماعیل‌نژاد باقی مانده و او باید در فصل جدید برای پاس گرگان به میدان برود. پیش از این و بعد از عملکرد فوق‌العاده این بازیکن، اخباری پیرامون احتمال بخشیده شدن باقی مانده خدمت سربازی او مطرح شد چراکه گفته شد اسماعیل‌نژاد از چند باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است. حتی کمپینی از طرف ستاره سابق تیم‌ملی یعنی عادل غلامی هم به راه افتاد اما اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداد.

تیم ملی والیبال ایران بعد از حذف از رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان بامداد دیروز به ایران بازگشت. در فاصله چند ساعت بعد از بازگشت ملی‌پوشان امین اسماعیل‌نژاد یک استوری عجیب را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. پیامکی که محتوای آن این است: سلام و عرض ادب و صبح بخیر و خسته نباشی و خدا قوت به جنابعالی در مسابقات "زحمت بکش انشالله سه‌شنبه صبح در مورخه ٢٢*۶* ١۴٠١ راس ساعت ٧ صبح در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با لباس مرتب نظامی جهت دیدار با سردار فرمانده محترم استان خود را جهت ادامه خدمت معرفی نمایید.

همچنین خود اسماعیل‌نژاد این متن را در واکنش به این پیامک نوشته و چند هم‌بازی خود در تیم ملی را هم تگ کرده است: دیروز بعد از مهم‌ترین تورنمنت والیبال دنیا!!!! هنوز خسته مسابقاتی و این پیامو می‌فرستن برات... تعطیلات خوش بگذره رفقا.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها