|

نظر اسطوره تیم ملی در مورد دروازه بان ایران در جام جهانی قطر!

احمدرضا عابدزاده امیدوار است پسرش در جام‌جهانی قطر در ترکیب تیم ملی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

احمدرضا عابدزاده منتظر است پسرش امیر در جام‌جهانی بدرخشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری؛ اسطوره دروازه‌بانی ایران، یکی از چهره‌های شاخص از رونمایی جام جهانی ۲۰۲۲قطر بود. او به این مراسم دعوت شده بود تا از جام رونمایی کند. با اینکه برگزاری مراسم با میزبانی بد ایران و عصبانیت نمایندگان فیفا همراه شد، عابدزاده از مراسم راضی است: «مراسم خوبی بود و به شکل مناسبی برگزار شد. خوشحالم که از من هم برای حضور در این مراسم دعوت شده بود. خیلی از همبازیان قدیمی را دوباره دیدم.»

امیر، پسر عابدزاده در لیگ ۲ اسپانیا روز‌های خوبی را پشت‌سر می‌گذارد. او در بازی آخر تیمش سیو خوبی داشت و نشان داد که آماده است. عابدزاده پدر امیدوار است پسرش در جام‌جهانی در ترکیب تیم ملی باشد: «همه بازیکنانی که خارج از کشور بازی می‌کنند، خودشان را آماده می‌کنند تا در جام‌جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی باشند و در تیم ملی بدرخشند تا در نهایت فوتبال ایران نتایج خیلی خوبی بگیرد. از وضعیت امیر اطلاع کامل دارم و بازی‌هایش را پیگیری می‌کنم. او در همه بازی‌های تیمش حضور دارد.»

امیر که در چند بازی تیم ملی فیکس بوده، می‌تواند مثل پدر در جام‌جهانی بدرخشد؟ عابدزاده می‌گوید: «ان‌شاءالله که این اتفاق می‌افتد. امیدوارم همه بچه‌های تیم ملی بدرخشند و به امید خدا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند و یک یادگاری خوبی از جام جهانی برای خودشان و مردم به جا بگذارند.»

نسل فعلی بازیکنان تیم ملی این پتانسیل را دارند تا در جام جهانی عملکرد قابل‌قبولی داشته باشند و از گروه خودشان صعود کنند؟ عابدزاده به این تیم خوش‌بین است: «موفقیت تیمی از همه‌چیز بالاتر است. این موفقیت برای همه است و باعث شادی کل مردم کشورمان می‌شود و چیزی بالاتر از این نیست. تیم ملی توان رویارویی و گرفتن نتایج لازم مقابل انگلیس، آمریکا و ولز را دارد. فکر می‌کنم نتایج خوبی برای تیم رقم می‌خورد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها