|

شلیک 11 گلوله به ساختمان فدراسیون فوتبال ترکیه!

ساختمان فدراسیون فوتبال ترکیه در استانبول امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

پایگاه خبری NTV ترکیه اعلام کرد چند فرد مسلح امروز به سمت ساختمان فدراسیون فوتبال ترکیه در استانبول تیر اندازی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ این تیر اندازی در حالی رخ داد که جلسه بین سران فوتبال ترکیه در حال برگزاری بود. در این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید و مقامات امنیتی ۲ مظنون این حمله را بازداشت کردند. سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه درباره حمله مسلحانه به فدراسیون فوتبال ترکیه گفت: ۱۱ گلوله به سمت ساختمان شلیک شد که ۵ گلوله آن به اتاق جلسات و دفتر رئیس فدراسیون اصابت کرد. مظنونان این حمله حالت طبیعی نداشتند.

از طرفی سایت فوتوماک هم امروز در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که یکی از گلوله‌ها به بالای سر حمیت آلتین تاپ، هافبک سابق ترکیه، بایرن مونیخ و رئال مادرید که اکنون یک پست ارشد در فدراسیون فوتبال ترکیه دارد، اصابت کرد. این بازیکن پیشین فوتبال در مصاحبه با روزنامه ملیت در مورد این حمله چنین توضیح داد: به محض شنیدن صدای تیراندازی بلافاصله به زمین افتادیم. اعضای هیئت مدیره فکر می‌کردند من آسیب جدی دیده ام.
 
همچنین علی یرلیکایا فرماندار استانبول هم در خصوص حمله مسلحانه به فدراسیون فوتبال گفت: تحقیقات گسترده در مورد حمله به این ساختمان آغاز شده است. من این حمله مسلحانه را به شدت محکوم می‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها