|

اعتراف بزرگ ساپینتو بعد از اولین شکست استقلال پس از 30 مسابقه!

ساپینتو با گلایه از عملکرد داور مسابقه، او را متهم به عدم اعلام پنالتی به سود تیمش کرد

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرتغالی استقلال از عملکرد شاگردانش در دیدار افتتاحیه لیگ بیست‌ودوم رضایت نداشت و گلایه‌های خود را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، ریکاردو ساپینتو سرمربی تازه‌وارد استقلال در اولین تجربه حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت نتوانست طعم پیروزی را با آبی‌ها بچشد و سرنوشتی مشابه آندره‌آ استراماچونی داشت و به مانند سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها، در اولین مسابقه بازنده از زمین مسابقه خارج شد. استقلالی‌ها امشب در مقابل یکی از رقبای خود در مسیر قهرمانی قرار گرفتند و با 2 گل مغلوب سپاهان شدند.

ساپینتو در شرایطی امشب بازنده از میدان مسابقه خارج شد که استقلال 30 هفته در لیگ بیست‌ویکم شکستی را نداشت و رکوردی تاریخی را به‌ثبت رسانده بود اما حالا این شکست باعث شد تا در هفته نخست فصل جدید، رکورد آبی‌ها شکسته شود و 30 هفته شکست‌ناپذیری استقلال همراه با فرهاد مجیدی در تاریخچه فوتبال ایران به‌ثبت برسد.

بعد از گل اول، تمرکزمان را از دست دادیم

سرمربی پرتغالی استقلال درباره روند بازی امشب گفت: «سپاهانی‌ها منتظر اشتباه ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل اول را خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم هم کار را برای‌مان خیلی سخت کرد».

ساپینتو با گلایه از عملکرد داور مسابقه، او را متهم به عدم اعلام پنالتی به سود تیمش کرد و گفت: «داور یک پنالتی ما را نگرفت، ما نباید از این اشتباهات کوچک مقابل این تیم‌ها داشته باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم خوب کار کنیم و با تمرکز بالا عملکردمان را بهبود ببخشیم».

رکورد نباختن برای من اهمیتی نداشت

ریکاردو سا پینتو در واکنش به از دست رفتن رکورد شکست‌ناپذیری آبی‌ها، این مسئله را فاقد اهمیت دانست و پاسخ داد: «برای من رکورد خیلی مهم نبود. ما نباید می‌باختیم که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. خیلی رکورد برای من حرف جالبی نیست و امیدوارم در آینده بهتر از این ظاهر شویم».

سا پینتو هم‌چنین تغییر سیستم بازی تیمش به بازی با چهار مدافع را هم رد کرد و گفت: «ما سیستم‌مان را به 1-3-2-4 تغییر ندادیم. ما سیستمی که بازی می‌کردیم و تغییر دادیم 2-5-3 بود. روی این سیستم در تمرینات کار ویژه انجام داده بودیم و به نظر من در فاز دفاعی هم خوب بودیم، چون عارف توانست خوب نفوذ کند و جلالی هم موفق شد برتری زیادی ایجاد نماید».

ضعف‌مان در استفاده از موقعیت‌ها بود

ریکاردو سا پینتو درباره ضعف اصلی تیمش در هفته نخست برابر سپاهان هم گفت: «زمانی که گل دوم را دریافت کردیم، حریف از جلو شروع به پرس کرد و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. ما سانترهای خوبی کردیم، ولی در تمام کردن نتوانستیم خوب عمل کنیم».

سرمربی پرتغالی آبی‌ها در پایان حرف‌هایش با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در نیمه اول و البته گلایه از بازیکنان تیمش در نیمه دوم، از تلاش استقلالی‌ها برای بهتر شدن در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: «به حد کافی خوب ظاهر نشدیم. من نیمه اول بازی را دوست داشتم تا زمانی که گل خوردیم. باید سعی کنیم تا پیشرفت لازم را داشته باشیم».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها