|

دو خبر جدید از نقل و انتقالات استقلال جمعه 21 مرداد

ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورودی این تیم برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شروع ناامیدکننده استقلال در فصل نقل و انتقالات که با از دست دادن سرمربی قبلی و تاخیر در انتخاب سرمربی جدید همراه بود، اکنون به نظر می‌رسد مدیران استقلال بهترین پایان‌بندی ممکن را برای هواداران استقلال کارگردانی می‌کنند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ معرفی زودهنگام سجاد شهباززاده توسط باشگاه استقلال هرچند تا حدودی فشارشکنِ انتقادات هواداران از مدیریت این باشگاه بود، اما بازگشت کاوه رضایی به‌عنوان بمب نقل و انتقالاتی استقلال تا پیش از هفته گذشته به شمار می‌رفت. اتفاقی که با جدایی امیرحسین حسین‌زاده کمی در حاشیه رفت اما آبی‌ها با دو بمب نقل و انتقالات، به نظر یک اسکواد رویایی برای ساپینتو مهیا خواهند کرد.

رسمی‌شدن پیوستن محمد محبی به باشگاه استقلال، یکی از بهترین اخبار نقل و انتقالاتی برای هواداران استقلال محسوب می‌شد.

در حالی‌که امروز باشگاه استقلال به‌صورت رسمی از عقد قرارداد با محمد محبی خبر داد تا یکی از بزرگ‌ترین اخبار نقل و انتقالات تابستانی به واقعیت بپیوندد، شمارش معکوس برای منفجر شدن بمب ساعتی فوتبال ایران آغاز شده: مهدی قایدی!

ستاره دوست‌داشتنی و ریزنقش فوتبال ایران که حضورش در فوتبال امارات با انتظارات اولیه‌اش مطابقت نداشت، حالا عزم بازگشت به ایران را دارد و با پیشرفت مذاکرات مدیران استقلال با همتایان اماراتی، فاصله‌ای تا حضور در جمع شاگردان ساپینتو ندارد تا یکی از هجومی‌ترین استقلال‌های تاریخ لیگ‌برتر در اختیار مرد پرتغالی قرار بگیرد.

به این‌ترتیب و با پیوستن مهدی قایدی به آبی‌ها پرونده نقل و انتقالات تابستانی استقلال با خرید کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، پیمان بابایی، سید محمد حسینی، رضا میرزایی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری و بازگشت محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند در کنار جدایی رودی ژستد، امین قاسمی‌نژاد، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی، محمدجواد به‌آفرین، رضا آذری، آرش داجلیری، سینا خادمپور، فردین رابط و علیرضا خدابخشی بسته خواهد شد.

حسین زاده برمی‌گردد؟

این بازیکن جوان پس از درخشش در ترکیب استقلال به عنوان پدیده لیگ بیست و یکم معرفی شد.امیرحسین حسین زاده که از استقلال به شهرت و تیم ملی رسید خیلی زود از این تیم جدا شد و به بلژیک رفت.

او بندی در قراردادش با استقلال داشت که می‌توانست با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود. مبلغی که ابتدا برای باشگاه اروپایی شارلروا نباید مشکل ساز می‌شد اما...

باشگاه شارلروا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده  و بیات مالک ایرانی این باشگاه بلژیکی با گرفتاری مالی مواجه شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که در صورت عدم پرداخت ۲۵۰ هزار دلار استقلال، این هافبک تکنیکی و جوان به جمع آبی پوشان بازگردد.

شنیدیم یکی از مدیران باشگاه استقلال با امیرحسین حسین زاده و مدیربرنامه هایش در خصوص بازگشت به تیم سابقش مذاکراتی داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها