|

درخواست مهدی عبدی از مدیران پرسپولیس

قرارداد امسال عبدی با پرسپولیس 3 میلیارد تومان است و او درخواست داشته تا مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

آیا باشگاه پرسپولیس قرارداد مهدی عبدی را افزایش خواهد داد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهدی عبدی برترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس که پیش از این با پیشنهاد تیم چاوز پرتغال مواجه شده بود، با مخالفت یحیی گل‌محمدی، در پرسپولیس ماندنی شد

پس از این موضوع عبدی هفته گذشته به همراه مدیر برنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس رفت تا با توجه به اینکه در جمع قرمزها ماندنی شده، قراردادش را اصلاح کرده و نسبت به افزایش رقم قراردادش اقدام کند. 

گفته می‌شود قرارداد امسال عبدی با پرسپولیس 3 میلیارد تومان است و او درخواست داشته تا مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند. عبدی معتقد است ارزش او افزایش یافته و دیگر حاضر نیست با رقم پایین (از دید خودش) در پرسپولیس بازی کند. 

هنوز باشگاه پاسخی به درخواست عبدی و مدیربرنامه‌هایش نداده است اما به نظر می‌رسد در نهایت، قرارداد این بازیکن اضافه شود.

 این در شرایطی است که شنیده می‌شود یکی دو تیم صنعتی هم بدشان نمی‌آید مهدی عبدی را جذب کنند، هر چند خود عبدی بارها اعلام کرده در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و بعید است به پیشنهاد تیم‌های صنعتی پاسخی بدهد.

قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس بند فسخ 400 هزار دلاری دارد و هر باشگاه خارجی بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را به قرمزها پرداخت کند.

مهدی عبدی که این فصل نیز جزو سهمیه زیر 25 سال به حساب می‌آید و لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند انگیزه زیادی برای لیگ بیست و دوم دارد، او لیگ بیستم 9 گل و لیگ بیست و یکم 7 گل به ثمر رسانده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی