|

روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ های والیبال به دیدار لهستان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ والیبال ایران قرار است در دور یک چهارم نهایی این مسابقات در یک مصاف حساس مقابل  تیم ملی والیبال لهستان صف آرایی کند. حضور ایران در مرحله حذفی این رقابت‌ها درحالی است که تیم ملی با هدایت بهروز عطایی در هفته‌های آخر دور مقدماتی، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. پیروزی والیبال ایران مقابل لهستان در خاک این کشور به یکی از نگرانی‌های هواداران لهستانی تبدیل شده است چرا که این بار دو تیم والیبال ایران و لهستان باید در ایتالیا به مصاف هم بروند.

قرار است برنده بازی ایران و لهستان به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل در دیدار نیمه نهایی برود.

هم‌چنین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم شکست بخورند باتوجه به عملکردشان در مرحله مقدماتی در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار خواهند گرفت.

قوانین جدید دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال 

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برخی قوانین و مقررات این مسابقات را برای مرحله نهایی تغییر داده است. استراحت پنج دقیقه‌ای بین ست دوم و سوم از جمله این تغییرات است که در این فرصت امکان مصاحبه با سرمربیان و بازیکنان دو تیم از سوی تلویزیون اصلی پخش کننده مسابقات وجود دارد. همچنین تایم اوت‌های درخواستی هر تیم در هر ست دو عدد است به شرطی که سرمربی یکی از آن‌ها را قبل از تایم استراحت فنی (امتیاز ۱۲) بگیرد. بنابراین بعد از امتیاز ۱۲ هر تیم فقط یک تایم اوت خواهد داشت.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ (به وقت ایران) :

چهارشنبه ۲۹ تیر

آمریکا- برزیل ساعت ۲۰:۳۰

ایتالیا- هلند ساعت ۲۳:۳۰

 پنج‌شنبه ۳۰ تیر

فرانسه- ژاپن ساعت ۲۰:۳۰

لهستان- ایران ساعت ۲۳:۳۰

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها