|

حالا که در پاریس امباپه رئیس است مسی به بارسلونا برمی گردد؟

یکی 2 خبرنگار اسپانیایی عنوان کرده‌اند لیونل مسی علاقه‌مند است همین تابستان به بارسلونا برگردد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا، فصل بسیار پیچیده‌ای را در پاری‌سن‌سن ژرمن سپری کرده و حالا شایعه شده که او علاقمند است در تابستان جاری، پاریس را ترک کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ این شایعه در شرایطی از راهروی باشگاه «پ‌اس‌ژ» به گوش می‌رسد که پیش از این از سوی رسانه‌های فرانسوی گفته شده بود باشگاه برای فصل آینده، به حضور مسی امیدوار است اما علاقه‌ای به حفظ نیمار ندارد و به او گفته در صورت تمایل برای جدایی، در‌های باشگاه به روی او باز خواهند بود. حالا اما شرایط دگرگون شده و به لیونل مسی، شماره ۳۰ فصل پیش پاریس از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شده در صورتی که پیشنهاد قابل قبولی برای فروشش به باشگاه برسد، آن‌ها این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تماس مسی با ژاوی

همزمان با مطرح شدن چنین داستانی در اسپانیا هم شایعاتی به راه افتاده که مسی علاقه‌مند است همین روز‌ها پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. آن طور که «ادواردو ایندا» خبرنگار «ال چرینگیتو» مطرح کرده، لیونل مسی حتی با ژاوی ارناندس، سرمربی بارسلونا، برای بازگشت به کاتالونیا تماس هم گرفته است. ایندا در این باره ادعا کرد: «لیونل مسی به ژاوی زنگ زده و از او پرسیده آیا امکان بازگشت به بارسلونا برایش فراهم است یا خیر؟ ژاوی ابراز علاقه کرده اما گفته باید در این مورد با لاپورتا مشورت کند و بعد، دوباره به مسی زنگ بزند. در آن روز بخصوص، لاپورتا در دسترس نبوده و نتیجه مشخص نشده است. موردی که این روز‌ها درباره‌اش شک و تردیدی وجود ندارد این است که در پاریس، رئیس کیلیان امباپه است».

سفر به پاریس با یک پا

این خبر توسط خبرنگار سایت گل یعنی روبن اوریا هم تایید شده و او در حساب کاربری‌اش از خوشحالی بیش از اندازه ژاوی برای داشتن لیونل مسی در ترکیب بارسلونا نوشته است: «چیزی را برایتان تعریف می‌کنم که همه از آن مطلع هستند. اگر تو به ژاوی بگویی که می‌خواهد لئو را برگرداند یا نه، او از خوشحالی، حاضر است تا پاریس را با یک پا طی کند».

اخبار بازگشت احتمالی لیونل مسی در این ساعات در شرایطی دست به دست می‌شود که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و بدهی زیادی که روی دستش مانده بود نتوانست قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال را تمدید کند. قاعدتا تامین دستمزد لیونل مسی که رقم بسیار بالایی هم است، برای بارسایی‌ها در فصل یا فصول آینده مشکل‌زا خواهد بود، به ویژه این که آن‌ها همین روز‌ها در تلاش هستند تا روبرت لواندوفسکی را هم راضی کرده تا او هم چمدانش را ببندد و به کاتالونیا سفر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی