|

حکم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل استقلال در حکمی، مدیر جدید رسانه‌ ای باشگاه استقلال را منصوب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با حکم مصطفی آجورلو، مدیر عامل باشگاه استقلال، محمد حسین زرندی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ زرندی از روزنامه نگاران ورزشی باسابقه و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش است که پیش از این هم به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه‌های استقلال و پیکان فعالیت کرده بود.

متن حکم آجورلو برای زرندی، به صورت زیر است:

نظر به حسن تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی، بدینوسیله به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال ایران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند در مجموعه هیات مدیره، معاونان، مدیران، نفرات تیم‌های باشگاه و سایر اعضای باشگاه در به ثمر رسیدن محوله موفق باشید. ارتقا سطح اطلاع رسانی، تولید محتوای غنی و سودمند در کلیه میدان‌های رسانه‌ای باشگاه، برقراری روش های سودمند ارتباطی با رسانه‌های گروهی و ‌بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت هواداران، در مسیر تعامل باشگاه و آنان از اهم برنامه‌های مورد انتظار جهت فعالیت‌های آتی باشگاه در این حوزه خواهد بود. موفقیت جنابعالی را از درگاه باریتعالی خواستارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها