|

رقم قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی چقدر است؟

خبری عجیب درخصوص میزان رقم قرارداد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران پخش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از حواشی پیش‌آمده پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، موضوع مبلغ قرارداد دراگان اسکوچیچ است. روز گذشته سایت (financefootball) فهرستی را با عنوان «مبلغ قراردادهای سرمربی‌های حاضر در جام جهانی 2022» منتشر کرد که در جایگاه نخست این فهرست نام هانس دیتر فلیک سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به چشم می‌خورد که گویا قراردادی 6.5 میلیون یورویی را با آلمانی‌ها به امضا رسانده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران براساس ادعای این سایت، در جایگاه بیست‌وسوم مربیان گران‌قیمت جام جهانی قرار گرفته و نامش بالاتر از چهره‌های نامداری چون زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی و آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال بود. اسکوچیچ که همواره مبلغ قراردادش چالشی مهم برای رسانه‌ها بوده، در این فهرست با مبلغ 650 هزار دلار سکان هدایت تیم ملی را پذیرفته که عدد جالب‌توجهی به‌شمار می‌رود.

تکذیبیه فدراسیون فوتبال؛ این عدد واقعی نیست!

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال، در واکنش به اعداد و ارقام منتشره، مبلغ قرارداد اعلام شده برای دراگان اسکوچیچ را رد کرد و گفت: «قرارداد 650 هزار یورویی اسکوچیچ را تایید نمی‌کنیم ولی باید گفت که بخشی از قرارداد کادرفنی از ریالی به دلاری تغییر کرده است. قراردادهای کادرفنی ایرانی، ریالی بسته شده اما غیرایرانی‌ها دلاری هستند».

اصولی همچنین بار دیگر از حمایت کامل فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ و همکارانش سخن گفت و توضیح داد: «قطعاً اسکوچیچ سرمربی ماست و این موضوع بر اساس آنالیزهای اعضای کمیته فنی و افراد فنی فدراسیون در هیئت رئیسه تصمیم گرفته شده است».

اسکوچیچ، ارزان‌ترین سرمربی جام جهانی 2022؟

دراگان اسکوچیچ با وجود آنکه توانسته نتایج قابل قبولی را همراه تیم ملی کسب کند و سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی را به جام جهانی رقم بزند، همواره زیر تیغ منتقدان بوده و بسیاری معتقدند که فدراسیون فوتبال تا پیش از جام جهانی باید در رأس کادرفنی تغییر اعمال کرده و جانشین مناسبی برای اسکوچیچ انتخاب کند.

اسکوچیچ در شرایطی توانست همراه تیم ملی به موفقیت برسد و صعود به جام جهانی را تجربه کند که از حیث مسائل مالی هم فدراسیون فوتبال در قرارداد با اسکوچیچ در مضیقه نبوده و براساس شنیده‌ها، قرارداد دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال کمتر از 300 هزار دلار بوده که می‌تواند او را در جمع ارزان‌ترین سرمربیان جام جهانی 2022 قطر قرار دهد!

کی‌روش به فوتبال ایران برمی‌گردد؟

کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران در ماه‌های گذشته همواره نامش در حوالی نیمکت تیم ملی مطرح شده و شایعات و گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد مذاکره ایران با او شنیده شده است. مسئولان فدراسیون فوتبال البته در گفت‌وگو با رسانه‌ها همواره تاکید بر کذب بودن مذاکره با کی‌روش داشته و از اسکوچیچ حمایت کرده‌اند. سخنگوی فدراسیون فوتبال صبح امروز مواضع پیشین همکاران خود در فدراسیون را تکرار کرد و در واکنش به مذاکره با کی‌روش، این مسئله را تکذیب کرد.

اصولی درباره شایعات پیرامون مذاکره با کی‌روش توضیح داد: «با کمال احترامی که برای کی‌ر‌وش قائل هستیم اما از طرف فدراسیون هیچ مذاکره‌ و گفت‌وگویی نشده است. پیشنهاد و نظر از جاهای مختلف زیادی برای ما می‌آید اما آخرین  تصمیم و نظر ما این است که اسکوچیچ تا پایان جام جهانی 2022 قطر سرمربی ما است».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی