|

مذاکره با دروازه‌ بان استقلال ادامه دارد!

مسئولان استقلال به دنبال حفظ دروازه بان آینده دار خود هستند و مذاکره با او را آغاز کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال که فصل گذشته از پیکان به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست، اگرچه بیش از 7 مسابقه برای تیمش در فصل گذشته انجام نداد، اما با عملکردش توانست انتظارات را برآورده کند.

گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رضایی 22 ساله حالا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما با پیشنهادهایی از تیم های خارجی و داخلی مواجه شده است.

این گلر جوان در قراردادی که سال گذشته با احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال امضا کرد، بندی در قراردادش گذاشت که در صورت پرداخت مبلغی می تواند به تیم های اروپایی برود و باشگاه نیز نقشی در این خصوص نخواهد داشت.

حالا رضایی یک پیشنهاد خوب از اروپا دارد که بدش نمی آید به این تیم ملحق شود و بتواند بیشتر بازی کند.

رضایی به دنبال شرایطی است که بتواند در ترکیب تیم باشگاهی اش فیکس باشد و با توجه به حضور سیدحسین حسینی در استقلال شاید این شرایط برایش مهیا نشود. از سوی دیگر این دروازه بان پیشنهادهایی از تیم های داخلی نیز دارد، اما باشگاه به هیچ عنوان موافق جدایی او نیست.

این دروازه بان امروز مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد که می خواهد به اروپا برود و با انتقالش به باشگاه استقلال نیز سود مالی برساند. 

با این حال باشگاه استقلال موافق جدایی او نیست. به همین خاطر استقلالی ها مخالفت رسمی خود را با انتقال به تیم های داخلی اعلام کردند و از این رو در تلاش هستند تا در مذاکره با این گلر جوان شرایط را برای ماندگار شدنش مهیا کنند و او به کشورهای دیگر نیز انتقال پیدا نکند.

به نظر می رسد مسئولان استقلال تا حدی نیز رضایت رضایی را جلب کردنداما این موضوع قرار است طی روزهای آینده نیز دنبال شود و باید دید چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها