|

پیام روشن استقلال برای ارسلان مطهری: از اینجا برو!

ارسلان مطهری مهاجم محبوب استقلالی‌ها در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال این روز‌ها رفته‌رفته فعالیتش را در نقل و انتقالات گسترش داده و چندبازیکن جدید را به خدمت گرفته است. البته همانطور که مدیران این باشگاه وعده داده‌اند این خرید‌ها همچنان ادامه دارد و چند نام مطرح دیگر قرار است به ترکیب این تیم اضافه شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان، به نسبت بازیکنانی که به این باشگاه اضافه شده و یا می‌شوند، بازیکن هم از استقلال جدا شده و یا می‌شوند. یکی از این بازیکنان که شایعه شده به زودی از استقلال می‌رود ارسلان مطهری است. مهاجمی گلزن که اگرچه فرصت بازی کمی در این باشگاه به او رسیده، ولی هر بار که به زمین فرستاده شده تلاش کرده مثمرثمر باشد. ارسلان البته به واسطه شادی گل منحصر به فردش هم محبوبیت ویژه‌ای بین استقلالی‌ها دارد. با این حال، شرایط برای این بازیکن این روز‌ها به گونه‌ای رقم خورده که ظاهرا چاره‌ای به غیر از جدایی از استقلال ندارد. این تیم در خط حمله اگرچه با رودی ژستد خداحافظی کرده، ولی سجاد شهباززاده را به طور رسمی خریده و قرار است از کاوه رضایی هم رونمایی کند. آن‌ها قرارداد آرمان رمضانی را هم تمدید کرده اند تا با توجه به ویژگی‌ها هجومی کوین یامگا، این باشگاه بدون در نظر گرفتن خرید‌های جدید، ۴ گزینه برای بازی در خط حمله داشته باشد.

اتفاقا به همین دلیل است که شرایط ارسلان مطهری در استقلال مبهم شده و به نظر می‌رسد خرید‌های جدید این باشگاه هم پیام روشنی برای این مهاجم داشته باشد که در‌های خروج به رویش باز خواهد شد. ارسلان البته چند پیشنهاد دارد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها جدی است و ممکن است همین امروز و فردا نهایی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها