|

عیسی آل کثیر امیدوار شد!

مهاجم مصدم پرسپولیس منتظر تماس باشگاه برای تمدید قرارداد است، ولی تاکنون تماسی برای تمدید دریافت نکرده.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس روزهای شلوغی را برای جذب بازیکن و تقویت تیم خود سپری می‌کنند اما این باشگاه هنوز موفق به جذب مهاجم نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در این بین هنوز وضعیت «عیسی آل‌کثیر» مهاجم پرسپولیس مشخص نیست. او در ابتدای حضور در این تیم، به دلیل نحوه شادی گل در بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ ماه محروم شد و پس از آن با مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه مواجه گردید تا سرانجام در اوایل لیگ بیست و یکم با پارگی رباط صلیبی مواجه شود.

این اما پایان کار نبود. آل‌کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین خاطر نیز چندین ماه زمان را از دست داد اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

سرانجام آل‌کثیر پس از مدت‌ها و البته بعد از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین خاطر دستکم به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. بدین ترتیب این بازیکن دوران بدنسازی پیش فصل، تمرینات پیش فصل و ۳ ماه اول لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد.

قرارداد او با پرسپولیس حالا به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. وی در تلاش است تا بتواند مسوولان باشگاه را برای ادامه همکاری مجاب کند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش برای جذب ۲ مهاجم است اما تاکنون موفق به این مهم نشده و در صورت عدم توفیق در جذب مهاجم جدید، با عیسی قرارداد امضا خواهد شد. همچنین این بازیکن اگر هم بخواهد در جمع سرخپوشان بماند باید تا نیم فصل لیگ بیست و دوم صبر کند و خارج از لیست باشد.

گادوین منشا یکی از نفراتی بود که مد نظر پرسپولیس قرار داشت اما قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد. کاسیانو هم هنوز با مسوولان باشگاه به توافق نهایی نرسیده و همین مساله آل کثیر را امیدوار کرده تا بتواند برای نیم فصل دوم در جمع سرخپوشان باقی بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها