|

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس 17 خرداد؛ یحیی به دنبال یاغی!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای تقویت خط دفاعی تیمش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که هنوز کادرفنی استقلال برای لیگ بیست‌ودوم مشخص نشده، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند در غیاب رقیب سنتی خود در بازار نقل‌و‌انتقالاتی، نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کنند. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه‌ای ویژه برای تقویت خط دفاعی سرخ‌پوشان در دستور کار قرار داده و هدف‌گذاری اصلی او ترمیم خط دفاعی پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم، 21 گل خورد و این آمار ضعیف برای سرخ‌پوشان کادرفنی را وادار به تغییرات اساسی در فاز دفاعی کرده است. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی دو خرید پر سر‌وصدای پرسپولیس در بازار تابستانی بودند و مدیران این تیم در تلاش هستند تا نفرات دیگر مدنظر یحیی را جذب کنند.

پاتک بزرگ به اردوی رقیب اصفهانی

دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده 3 ستاره تاثیرگذار و کلیدی سپاهان، نامشان در لیست یحیی دیده می‌شود. مدیران پرسپولیس توانسته‌اند براساس آخرین اخبار با دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به توافق نهایی برسند و احتمالا این دو ستاره سپاهان خریدهای بعدی سرخ‌پوشان خواهند بود. سجاد شهباززاده هم مذاکرات مثبتی با مدیران پرسپولیس داشته و احتمالاً او هم در لیگ بیست‌ودوم لباس قرمزپوشان پایتخت را به تن خواهد کرد تا به یاغی جدید فوتبال ایران بدل شود.

یحیی و رو کردن یک یاغی جدید!

میلاد زکی‌پور مدافع 27 ساله گل‌گهر سیرجان که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، یکی دیگر از نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی است. زکی‌پور که فصل درخشانی را در گل‌گهر گذراند، فاصله کوتاهی تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد. هواداران پرسپولیس واکنش تندی به جذب زکی‌پور نشان داده‌اند اما کادرفنی پرسپولیس مصمم به جذب مدافع چپ سابق استقلال است. چرا که در طول لیگ بیست‌ویکم یحیی گل‌محمدی از وحید امیری، سعید آقایی، علی شجاعی و علی نعمتی در کانال سمت چپ خط دفاعی تیمش استفاده کرد اما عملکرد آن‌ها برای کادرفنی رضایت‌بخش نبود.

امیری به دلیل مصدومیت وضعیت نامشخصی برای شروع لیگ بیست‌ودوم دارد و سرنوشت 3 بازیکن دیگر پرسپولیس هم با توجه به نظر کادرفنی برای جلب زکی‌پور نامشخص است. باشگاه پرسپولیس با جذب همزمان سجاد شهباززاده و میلاد زکی‌پور به نوعی در تلاش است تا به حضور محمد نادری و آرمان رمضانی در استقلال واکنش نشان بدهد تا بازار یاغی شدن ستاره‌های سرخابی همچنان گرم و جذاب باشد.

یک مدافع جوان و یک مدافع خارجی در لیست گل‌محمدی

سامان فلاح دفاع میانی 21 ساله پیکان که فصل خوبی را در جمع شاگردان مجتبی حسینی گذراند، حالا با چند پیشنهاد مهم برای ادامه مسیر فوتبالی خود مواجه شده که مهم‌ترین این پیشنهادها از سمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده است. فلاح یک‌فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد اما یحیی گل‌محمدی امیدوار است مدیران پرسپولیس بتوانند باشگاه پیکان را برای حضور فلاح در جمع سرخ‌پوشان راضی کرده و مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت کنند.

کادرفنی پرسپولیس همچنین در تلاش برای جذب یک مدافع خارجی است. آن‌ها نام چند بازیکن را به مدیران باشگاه ارائه کرده‌اند که شاخص‌ترین گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی، گئورگی گولسیانی است. مدافع باتجربه سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را هم در کارنامه خود دارد و حالا مدنظر کادرفنی پرسپولیس است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی