|

مدافع پرسپولیس در راه گل گهر

سعید آقایی نتوانسته نظر گل محمدی را جلب کند و اگر میلاد زکی پور پرسپولیسی بشود او احتمالا راهی گل گهر سیرجان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید آقایی یکی از نفرات با ثبات ترکیب این فصل پرسپولیس بود. به گونه ای که با انجام 33 بازی در ترکیب اصلی بعد از میلاد سرلک بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس در بین بازیکنان این تیم داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آقایی از نظر دقایق بازی نیز آمار قابل توجهی دارد. او با انجام 2152 دقیقه بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس نفر پنجم لیست بازیکنانی است که بیشترین دقایق بازی را انجام داده اند. پیش از او نام بازیکنانی چون میلاد سرلک، مهدی ترابی، حامد لک و وحید امیری دیده می شود و همین موضوع نشان می دهد که مدافع چپ سرخ ها هم از نظر تعداد بازی و هم از نظر دقایق بازی عملکرد قابل توجهی در پرسپولیس داشته است. اما در مجموع خبرهای دریافتی از درون تیم نشان می دهد که کادرفنی نظر مثبتی روی او نداشته و به همین دلیل نیز یحیی گل محمدی به رغم مخالفت شدید هواداران، به دنبال جذب میلاد زکی پور است.

در همین راستا شنیده می شود امیر قلعه نویی به شدت به دنبال جذب سعید آقایی است و در صورت جدایی زکی پور و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس، احتمالا آقایی نیز راهی گل گهر شده و جای زکی پور را در این تیم خواهد گرفت. همان طور که شنیده می شود قرار است رامین رضاییان جانشین دانیال اسماعیلی فر در ترکیب سپاهان شود.

حال باید منتظر بود و دید در نهایت یحیی گل محمدی رای به جدایی سعید آقایی و رامین رضاییان خواهد داد یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها