|

مطهری در راه سرمربی شدن؛ یحیی به دنبال دستیار خارجی

حمید مطهری دستیار اول گل‌ محمدی مانند فصل‌های گذشته، این فصل هم با پیشنهاد سرمربیگری در لیگ برتر روبرو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل‌محمدی با یک پیشهاد خوب لیگ برتری روبرو شده و امکان دارد در پایان فصل از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها خیلی زود کار خود را در نقل‌وانتقالات برای فصل آینده آغاز کرده‌اند. یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند که این تیم علاوه بر جذب بازیکنان با کیفیت، به تغییرات فنی هم برای موفقیت در فصل آینده نیاز دارد.

حمید مطهری دستیار اول گل‌محمدی مانند فصل‌های گذشته، این فصل هم با پیشنهاد سرمربیگری در لیگ برتر روبرو شده است. نساجی که قهرمان جام حذفی شده و سرمربی خود ساکت الهامی را کنار گذاشته است، برای فصل آینده به دنبال انتخاب سرمربی است؛ حمید مطهری مربی فعلی پرسپولیس و رضا عنایتی سرمربی فعلی هوادار، گزینه‌های اصلی مسئولان این باشگاه برای هدایت نساجی در فصل آینده هستند. 

مطهری اگر بعد از چند فصل حضور در کنار گل‌محمدی، تصمیم بگیرد دیگر نفر دوم کادر فنی نباشد و بخواهد به عنوان نفر اول کار خود را در لیگ برتر ادامه دهد، یحیی باید به دنبال یک دستیار کاربلد برای فصل آینده باشد. در سال‌های گذشته مجتبی حسینی و حمید مطهری دستیاران اول یحیی بوده‌اند. حسینی چند فصلی است که ترجیح داده به جای نفر دوم بودن، در کسوت سرمربی کار کند و با رفتن احتمالی مطهری، یحیی کار سختی برای پیدا کردن یک دستیار اول ایرانی کاربلد که بتواند به او برای بازگرداندن پرسپولیس در مسیر قهرمانی کمک کند، دارد. 

برخی از کارشناسان معتقدند که یحیی باید راه فرهاد مجیدی را برود و همان‌طور که سرمربی استقلال در ابتدای فصل گابریله پین ایتالیایی را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد و این مربی شناخته شده کمک زیادی به او در راه قهرمانی کرد، یحیی هم باید سراغ گزینه خارجی برود. گل‌محمدی به این نتیجه رسیده که پرسپولیس برای موفقیت در فصل آینده نیاز به تغییرات گسترده در نفرات خود دارد و حضور یک مربی خوب خارجی در کنار او، می‌تواند کمک شایانی برای پیاده کردن افکار جدید و قرار گرفتن در مسیر موفقیت باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها