|

مازاد پرسپولیس زننده کلیدی ترین گل فصل استقلال

آرمان رمضانی که روزی در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفته بود، شب گذشته کلیدی ترین گل فصل استقلال را به ثمر رساند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در بازی با پدیده تا دقایق پایانی در گلزنی ناکام بود و حدود 40 هزار هوادار این تیم خودشان را برای یک مساوی دیگر آماده می کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با این حال فرهاد مجیدی در دقیقه 75 برای استفاده از توپ های بلند آرمان رمضانی را وارد ترکیب اصلی کرد و این بازیکن خلاف پیش بینی ها با پا توانست دروازه پدیده را باز کند تا به قهرمان شب گذشته استقلال تبدیل شود و احتمالا کلیدی ترین گل فصل آبی ها را زده باشد چرا که اگر این گل به ثمر نمی رسید، آبی ها بعد از کسب یک مساوی دیگر ممکن بود از لحاظ روحی دچار افت شوند.

آرمان رمضانی همان بازیکنی است که فصل قبل با پرسپولیس قرارداد امضا کرد اما دقایق کوتاهی برای این تیم بازی کرد، در نیم فصل نامش در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و در انتقالی خبرساز به استقلال آمد.

در روزی که پرسپولیس در شکست دادن ذوب آهن ناکام بود، آرمان رمضانی یک گل سرنوشت ساز برای استقلال زد تا حالا یحیی گل محمدی در مورد بازی ندادن به این بازیکن زیر سوال برود و البته این بازیکن ثابت کند ارزش توجه بیشتری داشته است.

هرچند امضای این گل به پای فرهاد مجیدی و تعویض هوشمندانه اش هم نوشته می شود اما نباید فراموش کرد او هم در طول یک فصل و نیم کمتر از رمضانی استفاده کرده است، حتی در روزهایی که رودی ژستد عملکرد فاجعه ای از نظر آمار گلزنی دارد و به نظر می رسد لقب قدر نادیده ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران را می توان به مهاجم آرام و بلند قامت استقلال داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها