|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن دوشنبه 19 اردیبهشت

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وششم، میهمان ذوب‌آهن در اصفهان است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان، دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر و با سوت «پیام حیدری» آغاز می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ پرسپولیس هفته گذشته پیکان را شکست داد و استقلال برابر سپاهان متوقف شد تا اختلاف به چهار امتیاز میان این دو تیم کاهش پیدا کند؛ با توجه به نتیجه امروز پرسپولیس می‌شود در خصوص آینده لیگ پیش‌بینی بهتری کرد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

دوباره اعتماد به لک

پس از درگیری‌های حامد لک با کادر فنی پرسپولیس و چند هفته سکونشینی، هفته گذشته در دیدار پرسپولیس برابر پیکان سرانجام شاهد بازگشت وی به ترکیب پرسپولیس بودیم. حامد لک، با تجربه بالاتری نسبت به احمد گوهری جوان، طی پنج هفته تعیین‌کننده باقی‌مانده می‌تواند دوباره خودش را به کادر فنی و هواداران پرسپولیس ثابت کند.

سیدجلال باشد پرسپولیس گل نمی‌خورد

در دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل پیکان، یحیی گل‌محمدی در غیاب فرشاد فرجی مصدوم به زوج علی نعمتی و سیدجلال حسینی میدان داد و از این سیستم جواب هم گرفت. همچنین علیرضا ابراهیمی، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی (اگر برسد)، می‌توانند گزینه‌های دیگر خط‌دفاعی پرسپولیس باشند. گفتنی است پرسپولیس در سمت چپ، سعید آقایی و در دفاع راست، رامین رضائیان پرسپولیس را دارد و تا حدود زیادی با کمترین مشکل در این پست‌ها به این دو نفر اعتماد می‌شود.

مهره‌های ثابت در وسط زمین

در میانه زمین، حضور میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا برای تقویت کمربند میانی کمک زیادی به این تیم در نبردهای وسط زمین می‌کند؛ همچنین وینگرهای سرخ‌ها یعنی مهدی ترابی و احسان پهلوان برای پرسپولیس در نقش گل‌سازی، عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جا گذاشته‌اند. پرسپولیس امیدوار است تا با یک پیروزی مهم در دیدار برابر ذوب‌آهن آن‌هم در بازی خارج از خانه، فاصله تیمشان را با رقیب سنتی کم کنند.

عبدیِ کماکان به‌فکر جبران؛ پاکدل جانشین مفید وحید

پس از اینکه مهدی عبدی بدون اجازه کادر فنی پرسپولیس برای دیدن بازی نساجی و آلومینیوم در فینال جام‌حذفی به ورزشگاه آزادی رفت و باعث خشم پرسپولیسی‌ها شد، با جریمه هشت درصدیِ قرارداد مواجه شد و پس از چند روز، اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را گرفت. وی در بازی قبلی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و به‌جای وی حامد پاکدل فیکس بود و اتفاقاً گل هم زد تا دلیل موجهی برای کماکان بازی ندادن به عبدی برای یحیی پیش بیاید؛ چراکه پاکدل جواب اعتماد کادر فنی پرسپولیس را داد.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی عبدی و حامد پاکدل.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها