|

جدایی هافبک پرسپولیس قطعی شد؛ نیمکت نشین تا پایان فصل!

رضا اسدی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت گرفت تا نه تنها تعجب هواداران این تیم را به همراه داشته باشد بلکه کادر فنی سرخپوشان نیز از این تصمیم غافلگیر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ رضا اسدی در بازی‌های ابتدایی فصل در ترکیب اصلی حضور داشت اما عملکرد ضعیف او و انتقادات فراوان هواداران به نمایش این بازیکن چاره‌ای جز نیمکت نشینی‌اش برای یحیی گل محمدی نگذاشت. البته اسدی با مصدومیت بازیکنانی نظیر میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا در چند بازی قبلی بار دیگر به ترکیب تیم بازگشت اما اسدی باز هم نتوانست به طور مستمر در جمع ۱۱ مرد اصلی قرار بگیرد.

حالا خروج زودهنگام او از ترکیب پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل محمدی هم برای ادامه استفاده از اسدی در ترکیب اصلی علاقه‌ای نداشته باشد تا هافبک سرخ‌ها به احتمال فراوان بار دیگر تبدیل به یک ذخیره ثابت در ۶ بازی مانده این تیم تا پایان فصل شود.

علت جدایی رضا اسدی از پرسپولیس

رضا اسدی عجیب‌ترین خرید فصل باشگاه پرسپولیس است. شاید بتوان از خارجی‌های این تیم هم به عنوان خرید‌های عجیب و غریب یاد کرد، ولی آن‌ها هرگز رقمی که پرسپولیس برای جذب رضا اسدی پرداخت کرده را شاید به چشم هم ندیده باشند.

هزینه زیاد برای جذب رضا اسدی درحالی صورت گرفت که این بازیکن آمده بود تا جای خالی احمد نوراللهی، بهترین بازیکن فصل پیش پرسپولیس را پر کند. با این حال، قریب به ۷ هفته زمان برد تا مشخص شود تبلیغاتی که درباره این بازیکن شده اغراق‌آمیز است و او هافبکی نیست که بتواند کار پرسپولیس در میانه میدان را راه بیندازد.

اسدی اگرچه در ادامه فصل بهتر شده و حالا بیشتر مورد استفاده یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد، ولی همچنان اختلاف فاحشی با احمد نوراللهی برای بازی کردن در ترکیب اصلی پرسپولیس دارد. این مقدمه کوتاه عنوان شد تا مشخص شود میزان هزینه و عملکرد این بازیکن در پرسپولیس اصلا با یکدیگر همخوانی نداشته است. حالا چیزی به پایان قرارداد رضا اسدی با پرسپولیس باقی نمانده و همانطور که خودش پیش‌تر در پاسخ به انتقادات گفته بود فقط نیاز است چندماه دیگر با او مدارا شود.

اشاره اسدی به اتمام قرارداد و خروجش از پرسپولیس است. خروجی که اکنون با یک شایعه عجیب همراه شده است. روز گذشته بود که رسانه‌ها خبر از پیشنهاد شرق آسیایی به هافبک پرسپولیس دادند و بسیاری تصور می‌کردند این پیشنهاد از لیگ‌های معتبری همچون چین، کره و یا ژاپن باشد، ولی ظاهرا لیگی که به رضا اسدی پیشنهاد داده لیگ تایلند است که سطح چندان بالایی ندارد.

در این بین شایعه عجیب‌تر مربوط به پیشنهاد مالی است که ادعا شده آن‌ها با پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری هافبک جنجالی پرسپولیس را می‌خواهند. روز گذشته خبر توافق رضا اسدی با پیشنهاد جدید هم مخابره شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی