|

محمد صلاح ایرانی در انگلیس!

یک رسانه ترکیه‌ای به تمجید از مهاجم ایرانی عضو تیم هال سیتی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

اللهیار صیادمنش زمستان گذشته به صورت قرضی برای مدت ۶ ماه از فنرباغچه به هال سیتی انگلیس منتقل شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ ستاره ایرانی شب گذشته برای اولین بار موفق به گلزنی برای هال سیتی در لیگ دسته اول انگلیس شد. صیادمنش مقابل کاردیف گلزنی کرد و در نهایت تیمش با نتیجه ۲ بر یک برنده بازی شد.

در همین رابطه سایت «ajansspor» ترکیه به تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه که در زمستان به هال سیتی ملحق شد بالاخره موفق شد برای تیم انگلیسی اولین گلش را به ثمر برساند.

صیادمنش قبل از انتقال به هال سیتی در اوکراین برای زوریا طوفان به پا کرده بود و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته بود.

تمجید رسانه ترک پس از گلزنی ستاره ایران/ «صلاح جدید» در انگلیس می درخشد؟

مهاجم ایرانی در این فصل ۸ بازی برای هال سیتی انجام داد و تنها یک گل به ثمر رسانده است. اللهیار صیادمنش در تیم اوکراینی زوریا که در ابتدای فصل گذشته به صورت قرضی به میدان رفت عملکرد موثری داشت. اللهیار که ۱۶ بازی در لیگ اوکراین با تیمش انجام داد، ۷ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد و در ۶ بازی در لیگ کنفرانس ۲ گل به ثمر رساند.

درخشش ستاره ایرانی با هال سیتی استارت خورد و باید دید مهاجم فنرباغچه می تواند همچنان که مالک باشگاه هال سیتی او را «صلاح جدید» می داند، خوش بدرخشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها