|

گزینه اول یحیی برای خط حمله به پرسپولیس اوکی داد!

براساس شنیده ها به نظر می‌رسد شرایط پیوستن پیمان بابایی به پرسپولیس مهیا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در فصل جاری شاید همردیف با پست دروازه‌بانی، بیشترین ضربه را از نداشتن یک مهاجم تمام کننده خورده است. اگرچه یحیی گل محمدی از همان ابتدای فصل در تلاش برای جذب یک مهاجم کارکشته بود، ولی هرگز موفق به محقق کردن خواسته‌اش نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سرمربی سرخ‌های تهرانی نهایتا توانست حامد پاکدل را از آلومینیوم و در ادامه شرزود تمیروف را به عنوان یک بازیکن خارجی و سهمیه آزاد به خدمت بگیرد، ولی مشخصا این دو بازیکن نتوانستند دردی از مشکلات خط حمله پرسپولیس دوا کنند. حالا، اما هنوز لیگ به پایان نرسیده شایعه شده که پرسپولیسی‌ها با پیمان بابایی به توافق رسیده و قرار است مهاجم تراکتو از فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن کند. این خبر در شرایطی در فضای رسانه‌ای مطرح شده که بابایی از مدت‌ها قبل در فهرست خرید گل‌محمدی حضور داشت، ولی از آنجا که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتور بود موفق به جذب او نشد. یکی دو باری که پرسپولیس با بابایی به توافق رسید، زنوزی، مالک باشگاه تراکتور سنگ اندازی کرد و گفت که بازیکن به پرسپولیس نمی‌دهد. تراکتوری‌ها در مقطعی رقم فسخ قرارداد بابایی برای حضور در پرسپولیس را هم ۱۰ میلیارد تومان اعلام کردند که این رقم از سوی پرسپولیس سنگین عنوان شد.

به هر روی به نظر می‌رسد با توجه به اتمام قرارداد این مهاجم با تراکتور در انتهای فصل، بابایی کار زیادی برای پیوستن به پرسپولیس در فصل آینده نداشته باشد، ولی مسئله اینجاست که آیا پیمان بابایی مهاجمی است که بتواند درد پرسپولیس را دوا کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها