|

مهاجم محبوب به یحیی اوکی داد؛ شاه ماهی در تور پرسپولیس؟!

براساس شنیده ها پیمان بابایی مهاجم مورد علاقه گل محمدی برای بازی در پرسپولیس فصل آینده به مسئولان این تیم چراغ سبز نشان داده.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس به خواست یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل به شدت دنبال خرید پیمان بابایی رفت. او که در این فصل بازیکن ثابت خط حمله تراکتور بوده، از قبل نیز تمایل به جدایی از تراکتور داشت اما به دلیل قراردادهای سفت و سختی که در تراکتور بسته، موفق به جدایی جمع سرخ‌پوشان نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در همان مقطع شنیده شد باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرده است برای انتقال این بازیکن مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه دریافت می‌کند تا این مبلغ سنگین باعث عدم پیشرفت در مذاکرات دو طرف شود. لغو حضور مهاجم برزیلی باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر سراغ پیمان بابایی رفته و خواهان جذب این بازیکن شوند. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از اطلاع از موافقت پرسپولیس با درخواست بالای این باشگاه به طور مستقیم از میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه خواست تا او را به هر باشگاه دیگری جز پرسپولیس بدهند.

زنوزی اعلام کرده بود نه تنها تخفیفی به پرسپولیس برای جذب بابایی نمی‌دهد بلکه او را به این تیم نخواهد داد تا نشان دهد همچنان تمایلی به همکاری با پرسپولیس ندارد! اما در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد پیمان بابایی با تراکتور تبریز به پایان رسیده و او می تواند آزادانه به هر تیمی که دلش خواست برود.

البته شنیده ها حکایت ازآن دارد که پیمان بابایی پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی نیز از یک تیم صنعتی دارد اما خودش ترجیح می دهد فصل آینده پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس را بپوشد.

او در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر هم تلاش زیادی کرد که رضایتنامه اش را از تراکتور بگیرد و پرسپولیسی شود اما به هر دری زد بسته بود و با مخالفت صریح زنوزی مالک تیم تبریزی نتوانست به تهران بیاید.

حالا شنیده می شد پیمان بابایی برای فصل آینده به پرسپولیسی ها OK داده است و باید دید در ادامه و فصل نقل و انتقالات چه اتفاقی می افتد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها