|

تنبیه یا زهر چشم از بقیه؛ فرهاد چرا فرزاد را به تمرین استقلال راه نمی دهد؟

فرزاد مجیدی درباره دلایل این تصمیم نیز با خنده گفته بود: «بالاخره برادر فرهاد مجیدی هستم و اگر فرهاد به من نزند به چه کسی بزند؟»

لینک کوتاه کپی شد

فرزاد مجیدی، برادر سرمربی استقلال که به‌عنوان دستیار او فعالیت می‌کند، از بازی هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در تمرینات آبی‌ها غایب بوده و این غیبت تا امروز ادامه داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ درباره مجیدی گفته می‌شد که تاخیر در تمرین باعث‌شده فرهاد او را تنبیه انضباطی کند و مجوز حضور در تمرینات را به برادرش ندهد. فرزاد به همین خاطر در بازی با نفت مسجدسلیمان غایب بود و به تمرینات هم نرفت تا ماجرای کرونایی‌های استقلال پیش بیاید.

مجیدی از آغاز دور جدید تمرینات استقلال نیز این تیم را همراهی نکرده، هرچند چندی‌پیش برخی رسانه‌ها در این خصوص مطرح کردند که به‌خاطر ابتلای مجیدی به ویروس کرونا، او استقلالی‌ها را همراهی نمی‌کند و از آغاز دور تازه تمرینات به جمع بازیکنان این تیم بعد از دادن تست کرونا اضافه خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد تا فعلا موضوعی که محرز شده این باشد که علت غیبت مربی استقلال به تنبیهات انضباطی مربوط می‌شود و نه چیز دیگر.

گفته می‌شد باشگاه طبق درخواست فرهاد مجیدی برای فرزاد جریمه دیگری در نظر گرفته است، اما او هنوز نتوانسته مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند. احتمالا از روزهای آینده و احتمالا از چهارشنبه فرزاد مجیدی به تمرینات استقلال اضافه شود. وی چند روز پیش در یک لایو اینستاگرامی با یکی از هنرپیشه‌ها درخصوص عدم حضور در تمرینات استقلال گفته بود: «برادرم مرا جریمه و محروم کرده است.» او درباره دلایل این تصمیم نیز با خنده گفته بود: «بالاخره برادر فرهاد مجیدی هستم و اگر فرهاد به من نزند به چه کسی بزند؟»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی