|

خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال 28 دی؛ سوپراستارها در لباس آبی!

بنا به گفته فرهاد مجیدی استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز‌های خوبی را در فوتبال ایران سپری می‌کند. فارغ از ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا که شوک مهمی به این تیم داده، استقلال فعلا با ایستادن در صدر جدول رده بندی لیگ برتر، حال خوشی به هوادارانش منتقل کرده است.

به گزارش «شایانیوز»؛ خبرهایی که در چند روز اخیر پیرامون باشگاه استقلال شنیده شده است را بررسی خواهیم کرد:

فرهاد بازیکن خارجی می خواهد

روزنامه گل خبر داده که خرید جدید استقلال در نیم فصل دوم یک بازیکن عراقی است. نکته مهم اینکه دیگر بازیکن خارجی‌ای که استقلال برای نیم فصل دوم در نظر گرفته یک بازیکن برزیلی است تا به این ترتیب پرونده حضور ۲ بازیکن خارجی جدید استقلال در نیم فصل دوم بسته شود. به غیر از این ۲ بازیکن، ۲ بازیکن دیگر از لیگ برتر هم به ترکیب تیم فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

صالح حردانی

با توجه به مصدومیت های متوالی وریا غفوری باعث شده که فرهاد مجیدی به دنبال جایگزین مناسبی برای نقطه قوت تیمش  باشد و در نتیجه این منطقه از زمین آبی ها که  به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده است را پوشش دهد.

مجیدی در ابتدای فصل جاری به دنبال جذب صالح حردانی بود و به همین دلیل قید موسوی، مدافع راست تیمش را زد ولی فولاد با درخواست استقلال برای پیوستن به این تیم موافق نکرد.

استقلالی ها باز هم علاقه خود برای جذب مدافع راست و جوان فولاد خوزستان اعلام کرده اند اما جواد نکونام نمی خواهد بازیکن ملی پوش تیمش را از دست بدهد.

سرمربی فولاد در نشست خبری درباره علاقه استقلالی ها به این بازیکن اظهار کرد:  من توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و همیشه به واقعیت‌ها توجه می‌کنم و روی آن‌ها تمرکز می‌کنم و اول فصل زمانی که من آمدم چون روز آخر نقل و انتقالات بود به من این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید بازیکنانی بگیریم که به تیم کمک کنند ولی من موافقت نکردم و الان هم موافق این جدایی نیستم و به جلو می‌رویم تا با بازیکنان مورد نظرمان صحبت کنیم تا ببینیم کدام یک را می‌توانیم به خدمت بگیریم.

برزیلی گران!

باشگاه استقلال در شرایطی خواهان جذب «کارلوس ویسنته» هافبک برزیلی است که مدیران باشگاه نائوچیکو برای انتقال قرضی این بازیکن در نیم فصل دوم درخواست ۴۵۰ هزار دلاری داده‌اند.

فرهاد مجیدی در نظر دارد با جذب بازیکن خارجی این مشکل را برطرف کند.

کارلوس ویسنته هافبک برزیلی، گزینه اصلی مجیدی برای تقویت خط میانی این تیم است و او از مدیران باشگاه استقلال خواسته این بازیکن را برای نیم فصل دوم لیگ برتر جذب کنند.

گزینه جذاب آسیایی

فرهاد مجیدی هم صحبت از صفا هادی هافبک تیم23 ساله تیم ملی عراق و باشگاه نیروی هوایی عراق است. هادی با  سابقه بازی در تیم های الشرطه و الزوراء عراق و همچنین سووتوف سامارا در لیگ برتر روسیه ، در پست هافبک دفاعی بازی می کند و توانایی و سابقه بازی در هافبک میانی و هافبک راست را هم دارد.  هادی در فصل 2020-2021  در لیگ روسیه حضور نا موفقی داشت و دوباره به فوتبال عراق برگشت.

ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت چندان بالا نیست و فقط 200 هزار یورو قیمت گذاری شده است. صفا هادی سابقه بازی در تمام تیم های ملی رده پایه عراق را دارد. این بازیکن 178 سانتی متری از سال 2018 در تیم ملی اصلی یا همان بزرگسالان عراق بازی می کند و 35 بازی ملی و یک گل ملی در کارنامه اش  دارد.

نکته جالبی که درباره صفا هادی وجود دار این است که در لیگ های هجدهم و نوزدهم که وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال بودند هم نامش به عنوان گزینه مورد نظر استقلال مطرح شد. باید دید حالا که برای سومین بار این هافبک جوان عراقی به استقلال لینک شده سرانجام پیراهن آبی را بر تن می کند یا خیر؟

پیش از این هم گفته می شد که یک هافبک عراقی و یک هافبک ازبکستانی مدنظر کادرفنی استقلال قراردارد که هنوز نام گزینه ازبک مشخص نشده است. بسیار جالب است که غیر از بازیکن برزیلی 3 گزینه دیگر مورد نظر کادرفنی استقلال 21 تا 23 سالخ هستند و جوانگرایی فرهاد همچنان ادامه دارد.  

به پرسپولیس نرو!

شایعه شده که فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال برای جدایی این دروازه بان از استقلال شرط گذاشته اند: شرط مذکور این است که رشید مظاهری قول بدهد به پرسپولیس نرود!

پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی بوژیدار به دنبال خریدن دروازه بان جدیدی هستند و از رشید مظاهری به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی رادو در پرسپولیس یاد می‌شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها