|

خلاصه بازی پرسپولیس-ذوب آهن دوشنبه 27 دی، یک هشتم نهایی جام حذفی ایران

ذوب آهن و پرسپولیس از مرحه یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در اصفهان به دیدار هم رفتند، که در پایان سرخ پوشان با نتیجه 3 بر 0 پیروز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس توانست با ارائه بهترین بازی فصل خودش در اصفهان با نتیجه 3 بر 0 ذوب آهن را شکست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این برد شاگردان گل محمدی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند.

در ترکیب ذوب آهن حضور میلاد جهانی مهمترین نکته است و همچنین تارتار برای این بازی گلر اول خود حبیب فرعباسی را در ترکیب قرار داده است.

سرخپوشان پایتخت نیز در غیاب عیسی آل کثیر با حضور مهدی عبدی پای به زمین می‌گذارند و باید دید که این مهاجم در ترکیب پرسپولیس چه خواهد کرد.

اطلاعات بازی

تورنمنت: جام حذفی ایران - مرحله یک هشتم نهایی

بازی: ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس تهران

تاریخ: دوشنبه 27 دی 1400 

زمان: ساعت 15:30

مکان: اصفهان - ورزشگاه فولادشهر

داوران: موعود بنیادی‌فرد- سعید علی‌نژادیان- محمد عطایی- ابوالفضل گرجی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی 

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 1 (وحید امیری - دقیقه 35): در حالی که قریشی با تکل خود مانع از گلزنی کمال کامیابی نیا شده بود، مهدی ترابی توپ را از سجاد دانایی گرفت و وحید امیری بلافصله از گوشه محوطه جریمه توپ را روانه دروازه کرد که این توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت.

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 2 (مهدی عبدی- دقیقه 67): ارسال زیبای احسان پهلوان از سمت چپ با ضربه سر زیبای عبدی تبدیل به گل دوم شد.

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 3 (مهدی عبدی - دقیقه 76): یک دوی ترابی و نعمتی باعث ورود مدافع راست سرخپوشان به محوطه جریمه شد و او با پاس کات بک عبدی را در موقعیت قرار داد تا مهاجم سرخپوشان بدون تعلل گل سوم را بزند.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جواد ارسالی در

    ماشاالله ای ول دم غیرتتون گرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی