|

موثرترین بازیکن نیم‌فصل چه کسی خواهد شد؟

کوین یامگا که عملکرد درخشانی در استقلال داشته در بازی پایانی نیم فصل مقابل نفت مسجد سلیمان احتمالاً موثرترین بازیکن لیگ درنیم فصل اول می شود

لینک کوتاه کپی شد

موثرترین بازیکن نیم‌فصل اول چه کسی بود؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید یک هفته دیگر هم صبر کرد تا با برگزاری آخرین بازی نیم‌فصل مشخص شود که عنوان تاثیرگذارترین به کدام بازیکن خواهد رسید. بازیکنانی که در آخرین هفته وظیفه دارند هم خود را به صدر جدول برسانند و هم تیمشان را در رسیدن به رتبه بهتر یاری کنند. یک دوئل دوسربرد برای بازیکنان و تیم‌هایشان.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 306؛ لوسیانو پریرا، گادوین منشا، کوین یامگا، مجید علیاری، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که در این لیست قرار داشته و با هم رقابت می‌کنند.

صدرنشینی علیاری

مجید علیاری به تنهایی و با تاثیرگذاری روی 9 گل در صدر این جدول قرار دارد. تبحر خاص این بازیکن در گرفتن ضربات پنالتی بوده و با 5 بار پنالتی گرفتن و 2 گل و 2 پاس گل اولین شانس کسب عنوان موثرترین بازیکن نیم‎‌‌فصل است. مس در این هفته به مصاف پیکان می‌رود و علیاری می‌تواند برگ برنده محمد ربیعی در نبرد رسیدن به رتبه چهارم جدول باشد.

8تایی‌ها

پریرا، منشا، یامگا و سعید صادقی روی 8 گل تیمشان تاثیرگذار بودند. در این لیست باید رتبه اول را در اختیار دیگر بازیکن مس کرمان یعنی گادوین منشا قرار داد که حدود 900 دقیقه در این فصل به میدان رفته است. عملکرد او البته فقط به گل‌ زدن و به گفته بهتر به پنالتی‌زدن خلاصه شده است. منشا می‌تواند امیدوار باشد که با هنرنمایی هم‌تیمی‌ها و قضاوت داوران به هم‌تیمی‌اش در صدر جدول تاثیرگذارها بپیوندد.

کوین یامگا تنها نماینده مدعیان در جمع صدر جدولی‌هاست. بازیکنی که او هم از پنالتی‌زنان لیگ است. او باگرفتن یک پنالتی و یک پاس گل در جریان بازی هم برای استقلال تاثیرگذار بوده است. 6 گل، یک پنالتی و یک پاس گل عملکرد او تا هفته پایانی نیم‌فصل بوده است. پریرا از فولاد و سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان هم دیگر 8‌تایی‌های این جدول هستند. صادقی 4 گل و 4 پاس گل و پریرا با 2 کسب پنالتی و 6 گل ستاره تیم‌هایشان بوده‎‌اند.

مدعیان 7تایی

دونماینده از مدعیان در جمع 7‌تایی‌ها قرار دارند؛ مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر. ترابی کمتر از اسماعیلی‌فر بازی کرده است و در بسیاری از بازی‌ها هم از فرم ایده‌آل خود فاصله داشت اما در نهایت توانست خود را به جمع برترین‌ها برساند. پاسور طلایی پرسپولیسی‌ها با 2 گل و 5 پاس گل توانسته ستاره تیمش باشد. دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنی است که هم با گل و هم با پاس گل و بدون ضربه پنالتی توانسته در این جمع قرار بگیرد. او به همراه سعید صادقی تنها بازیکنان این لیست‌اند که بدون گرفتن یا زدن پنالتی گزینه کسب عنوان موثرترین بازیکن نیم‌فصل هستند.

در انتظار شگفتی

علیرضا کوشکی مهاجم جوان پیکان هم گزینه‌ای است که شاید با یک درخشش غیرمنتظره بتواند تمام پیش‌بینی‌ها را برهم بزند. کوشکی که با عملکرد خوبش در نیم‌فصل یکی از گزینه‌های اصلی نقل و انتقالات تیم‌هایی است که مهاجم می‌‎خواهند، با 4 گل و 2 پاس گل نقش زیادی در بالانشینی شاگردان مجتبی حسینی داشته است. عیسی آل‌کثیر هم 6 تایی‌است که مصدومیت او را از این لیست خارج خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها