|

الهیار صیادمنش صید بزرگ هال سیتی؛ سود نجومی استقلال!

باشگاه هال سیتی انگلیس به دنبال جذب الهیار صیادمنش مهاجم ایرانی باشگاه فنرباغچه است. این انتقال سود قابل توجهی را هم نصیب استقلال کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه اندرلشت بلژیک چند روز قبل به طور رسمی تمایل خود برای جذب الهیار صیادمنش را اعلام کرد. حتی کمپانی، بازیکن سرشناس تیم ملی بلژیک و باشگاه منچسترسیتی که سرمربی باشگاه بلژیکی محسوب می‌شود به طور اختصاصی با صیاد منش گفتگو کرده بود تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. به دنبال تماس کمپانی با صیاد منش، اما خبر‌هایی از تمایل باشگاه هال سیتی انگلیس برای جذب این بازیکن به گوش می‌رسد و رسانه‌های ترکیه‌ای نیز به این موضوع اشاره کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرا؛ یک رسانه ترکیه‌ای نوشته: باشگاه هال سیتی به صورت رسمی برای جذب اللهیار صیادمنش مهاجم فنرباغچه پیشنهاد داد. مبلغ پیشنهادی از سوی باشگاه انگلیسی ۵ میلیون یورو است. صیادمنش در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۷۵۳ هزار یورو از استقلال راهی فنرباغچه شد. در این قرارداد بندی وجود دارد که در صورت فروش این بازیکن جوان ایرانی از سوی باشگاه ترکیه‌ای ۲۰ درصد از مبلغ انتقال به جیب استقلال می‌رود.

این خبردر حالی دررسانه‌های ترکیه‌ای(به ادعای یک خبرنگارترک) منتشر شده که صیاد منش تمایل دارد به باشگاه اندرلشت بلژیک برود و برای این تیم بازی کند. در هرحال، اما استقلال از انتقال او به هرتیمی سود خواهد برد، چون در قراردادی که مدیران سابق استقلال با باشگاه فنرباغچه منعقد کردند، به این موضوع اشاره شده است.

429051_869

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی