|

پیشنهاد 5 میلیون یورویی هال سیتی به ملی پوش ایرانی

رسانه های مختلف خارجی اعلام کردند باشگاه هال سیتی انگلیس خواهان به خدمت گیری اللهیار صیادمنش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام دو خبرنگار ترکیه‌ای، باشگاه هال سیتی انگلیس پیشنهاد رسمی و ۵ میلیون یورویی خود را برای جذب اللهیار صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ارائه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ اللهیار صیادمنش که بعد از اتمام قرارداد قرضی با تیم زوریا لوهانسک اوکراین به تیم فنرباغچه ترکیه بازگشته است، احتمالاً یک نقل و انتقال دیگر را تجربه کند.

لیست بازیکنان خارجی فنرباغچه در حال حاضر پر است و این باشگاه قصد دارد مهاجم ۲۰ ساله و ایرانی خود را که تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد، به تیم دیگری بفروشد.

در روزهای گذشته از دو باشگاه اندرلخت بلژیک و هال سیتی انگلیس به عنوان دو مقصد احتمالی صیادمنش یاد شد. این بازیکن حتی در مصاحبه با رسانه‌های ایران این دو پیشنهاد را تایید و اعلام کرد احتمال ماندنش در فنرباغچه با این شرایط کم است.

«آکون ایلیچالی» مالک باشگاه هال سیتی ترکیه‌ای است و روی انتقال بازیکنان از لیگ ترکیه به هال سیتی نظرات مثبتی دارد. او و باشگاه هال سیتی که بازی‌های صیادمنش را زیر نظر داشتند، این مهاجم را برای تقویت در نقل و انتقالات زمستانی و فصل‌های بعد زیر نظر داشتند.

امروز دو خبرنگار سرشناس ترکیه‌ای خبر دادند ایلیچالی پیشنهاد ۵ میلیون یورویی و رسمی خود را برای به خدمت گرفتن صیادمنش به فنرباغچه ارائه کرده است و احتمالاً مهاجم تیم ملی ایران به چمپیونشیپ انگلیس منتقل بشود.

«گوکمن اوزجان» خبرنگار ترکیه‌ای در توییتر خود نوشت:

باشگاه هال سیتی تحت هدایت آکون ایلیچالی به فنرباغچه پیشنهاد ۵ میلیون یورویی برای اللهیار صیادمنش داد. اختلاف مذاکرات در حال حاضر ۲ میلیون یورو است. احتمال تمام شدن این انتقال وجود دارد.

همچنین «یاگیز صابونچواغلو» دیگر خبرنگار ترکیه‌ای هم اعلام کرد که هال سیتی پیشنهاد رسمی را به فنرباغچه ارائه کرده و مبلغ پیشنهادی ۵ میلیون یورو است.

صیادمنش در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۷۵۰ هزار یورو از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شد و در صورتی که با ۵ میلیون یورو راهی هال سیتی شود، سود زیادی برای فنرباغچه رقم خواهد زد.

گفته می شود باشگاه استقلال ایران هم طبق بندی که قرارداد انتقال این مهاجم با فنرباغچه قرار داده شده است، از انتقال اول و دوم صیادمنش به تیم‌های دیگر به ترتیب ۲۰ و ۱۷ درصد سهم می‌برد. در این صورت و با فروش ۵ میلیون یورویی، استقلال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان سود خواهد کرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها