|

خلاصه بازی استقلال-پدیده جمعه ۳ دی، هفته یازدهم لیگ برتر

استقلال در یک بازی زیبا توانست در همان نیمه اول کسب ۳ امتیاز بازی را برای خودش قطعی کند.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی و یک طرفه، در همان نیمه نخست کار پدیده را یکسره کرده و با به ثمر رساندن 3 گل این تیم را شکست دهد. شاگردان مجیدی در نیمه دوم برای حفظ نتیجه وارد زمین شدند و در این راه نیز موفق بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی با تأخیری 3 دقیقه ای به دلیل پاره بودن تور دروازه آغاز شد. در حالیکه 12 دقیقه ابتدایی بدون اتفاق خاصی سپری شده بود، استقلال روی نخستین موقعیت جدی خود به گل رسید. مهدی پور توانست با یک توپ گیری بسیار خوب در پشت محوطه جریمه، زمینه ساز گل تیمش شود. پاس او از سمت راست محوطه جریمه پدیده، در گوشه سمت چپ به جعفر سلمانی رسید و شوت او از زیر دستان فراهانی وارد دروازه شد و آبی ها به گل نخست رسیدند.

در فاصله 4 دقیقه پس از این گل، دو تیم موقعیت های دیگری داشتند. ابتدا فراهانی ضربه سر رمضانی را مهار کرد و سپس شوت محکم زائر به مدافعین استقلال خورد و راهی کرنر شد. رمضانی در دقیقه 22 بهترین فرصت ممکن را داشت تا تیمش را به گل دوم برساند. او روی پاس بسیار خوب مهدی پور در موقعیت تک به تک با گلر میزبان قرار گرفت که شوت او با فاصله اندک به بیرون رفت.

یک دقیقه پس از این فرصت سوزی، استقلال به گل دوم رسید. حرکت خوب سلمانی از چپ به رمضانی رسید که مدافع پدیده توپ را گرفت و آن را بین پاهایش قرار داد که یامگا از راه رسید و توپ را برای رودی ژستد ساخته و پرداخته کرد که این مهاجم فرانسوی الاصل با یک پرش بلند و حرکتی تکل مانند، به توپ ضربه زد و آن را به تور دروازه پدیده چسباند تا آبی ها اختلاف را به عدد 2 برسانند.

در ادامه نیز دو تیم موقعیت هایی داشتند که در دقیقه 44 استقلال به گل سوم رسید. ارسال کرنر مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ این بازیکن به تیر مخالف رفت و آبی ها با پیروزی 3 گله راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم استقلالی ها بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بودند با این وجود فرصت هایی را برای گلزنی خلق کردند. در دقیقه 62 امیرحسین حسین زاده از گوشه محوطه جریمه با ضربه ای فنی و دقیق دروازه پدیده را تهدید کرد که با واکنش دیدنی فراهانی این توپ راهی کرنر شد. در دقیقه 67 بهترین موقعیت پدیده برای کاهش اختلاف از دست رفت. یک ارسال به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان و تماشایی محمدرضا فلاحیان همراه شد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه نیز دو تیم دو فرصت دیگر داشتند. ابتدا شلیک امیرحسین حسین زاده از کنار تیر دروازه به بیرون رفت و در آخرین ثانیه های بازی و در دقیقه 94 شوت امیرحسین نعمتی با تأثیرگذاری حسینی، به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در دقایق پایانی بازی نیز، این دیدار با حواشی همراه بود. داوود سیدعباسی سرمربی پدیده و همچنین مسعود زائر بازیکن پدیده با کارت قرمز داور مسابقه از روی نیمکت و زمین مسابقه اخراج شدند. در نهایت این بازی با پیروزی 3 بر صفر استقلال به پایان رسید و به صدر جدول رده بندی صعود کرد و حالا شاگردان مجیدی باید منتظر نتیجه دیدار سپاهان و پیکان بمانند.

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی

محمد حسین حیدری

مجتبی بیژن

علی طاهران

ابوذر صفرزاده

ابوالفضل عکاشه

حسام پورهاشم

میلاد کمندانی

مسعود زائر کاظمین

رحمان جعفری

محمدرضا فلاحیان

سرمربی: داوود سیدعباسی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی

سیاوش یزدانی

عارف آقاسی

حسین مرادمند

جعفر سلمانی

کوین یامگا

زبیر نیک نفس

مهدی مهدی پور

امیرحسین حسین زاده

آرمان رمضانی

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

شرح گل ها:

پدیده صفر – استقلال یک (دقیقه 12: جعفر سلمانی): استقلال در نخستین حمله جدی خود به روی دروازه پدیده به گل رسید. پاس خوب مهدی پور از سمت راست زمین، در سمت چپ محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به فراهانی سنگربان پدیده، از زیر دستان او وارد دروازه شد و آبی ها به گل نخست خود دست یافتند.

پدیده صفر – استقلال 2 (دقیقه 23: رودی ژستد): حرکت خوب سلمانی از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه نصیب آرمان رمضانی شد که مدافع پدیده مانع از شوت زنی او شد. در حالیکه توپ بین پاهای مدافع پدیده قرار داشت، یامگا از فرصت استفاده کرد و توپ را برای ژستد کاشت که مهاجم اهل کشور بنین استقلال موفق شد دروازه فراهانی را باز کند و تیمش را 2 بر صفر پیش بیندازد.

پدیده صفر – استقلال 3 (دقیقه 44: آرمان رمضانی): ارسال کرنر مهدی مهدی پور در دهانه دروازه به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دقیق به تیر دوم، دروازه پدیده را برای بار سوم باز کرد.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی