|

توضیح نویدکیا درباره دیدار با پرسپولیس؛ با سیستم الهلال بازی نکردیم

محرم نویدکیا

سرمربی سپاهان از بازی دوستانه تیمش با پرسپولیس دفاع کرده.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس قبل از مصاف با الهلال، در شرایطی مقابل سپاهان برگزار شد که برخی هواداران محرم نویدکیا و تیمش مخالف انجام چنین دیداری بودند. از طرف دیگر، بعد از بازی اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه سپاهان در این بازی – که با نتیجه 1-3 به سود پرسپولیس به پایان رسید – به درخواست یحیی گل‌محمدی، با سیستمی مشابه الهلال بازی کرده تا همه جوره به پرسپولیس کمک کرده باشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، موضوعی که سرمربی سپاهان آن را رد می‌کند. محرم نویدکیا درباره اینکه آیا او تیمش را در آن بازی بر اساس خواست سرمربی پرسپولیس به زمین فرستاده، می‌گوید: سرمربی پرسپولیس هیچ خواسته ویژه‌ای از من نداشت و اینطور نبود که آقای گل‌محمدی از من بخواهد تیمم را چگونه بچینم و من هم قبول کنم.

نویدکیا البته به اتفاقی اشاره کرده که باعث شده خبر بازی سپاهان با سیستم الهلال، در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شود: گویا دفاع چپ الهلال، یک بازیکن راست پاست. ما هم امید نورافکن و داود رجبی و فرشاد احمدزاده را برای آن بازی در اختیار نداشتیم و از رضا میرزایی راست‌پا به عنوان دفاع چپ استفاده کردیم.

از دید نویدکیا، بازی دوستانه با پرسپولیس، فواید خاص خودش را داشت: دوست داشتم یک بازی سنگین داشته باشم تا در شرایط سخت متوجه نقاط ضعف و قوت تیمم شوم و به نظرم بازی با پرسپولیس، دیداری بود که به درد هر دو تیم می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سپاهانی ام ارسالی در

    چرا گوه زیادی میخوری از الهلال باختن اونم تقصیر ماست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها