|

فرشید اسماعیلی استقلال و سردار را قال گذاشت و رفت!

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال انتقال غیرمنتظره‌ای به العربی داشت و قراردادش با این تیم را رسمی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

درد قدیمی زانوی مهرداد محمدی و عمل جراحی این بازیکن، او را به مدت ۶ ماه از میادین دور خواهد کرد که همین مسئله موجب شد تا باشگاه العربی با وجود متعهد بودن به قرارداد با مهاجم ایرانی خود، نسبت به جایگزین کردن یک بازیکن ایرانی دیگر اقدام کند. فرشید اسماعیلی پس از ۶ سال حضور در استقلال با پیشنهاد غیرمنتظره باشگاه العربی مواجه شد تا پس از انجام مذاکرات و توافق مالی، قراردادش با این تیم سرخ‌پوش قطری را نهایی کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، فرشید اسماعیلی که از ابتدای هفته در قطر حضور داشت، پس از چند جلسه صحبت درباره شرایط قرارداد العربی و پیشنهاد مالی قطری‌ها، به توافق نهایی دست یافت و سه‌شنبه شب قراردادی رسمی با این تیم امضاء کرد تا از هفته ششم لیگ ستارگان به ترکیب این تیم اضافه شود.

باشگاه العربی قطر سال گذشته مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان جذب کرد، اما ترابی پس از مدت کوتاهی به پرسپولیس بازگشت و محمدی تا پایان فصل در این باشگاه ماند و ۱۰ گل به ثمر رساند. حالا مدیران این تیم امیدوار هستند با جذب فرشید اسماعیلی شاهد عملکرد خوب یک بازیکن ایرانی دیگر در العربی باشند. هنوز تصویر این بازیکن توسط رسانه باشگاه قطری منتشر نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها