|

چرا مجیدی بعد از بیانیه حمایتی آجرلو سکوت کرد؟

فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو

در حالی که آجورلو در بیانیه‌ای به تمجید از مجیدی پرداخت اما فرهاد فعلاً ترجیح داده حرفی به زبان نیاورد و نظاره‌گر اتفاقات آینده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به جز بهتاش فریبا که بعد از آمدن مصطفی آجورلو، انتخاب مدیرعامل جدید را به فال نیک گرفت و تا حدی از او حمایت کرد، اغلب پیشکسوتان نامی این باشگاه سکوت کرده‌اند و ترجیح می‌دهند فعلاً حرفی درباره حضور مدیرعامل جدید به زبان نیاورند و نه مدافع باشند و نه منتقد. این سیاست می‌تواند ناشی از عوامل متعددی باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، اولاً که آجورلو استقلالی نیست و حتی علایق رنگی‌اش به باشگاه رقیب نیز بر هیچ‌کس پوشیده نمانده و تا اعتمادسازی راهی دشوار پیش رو دارد، در ثانی عملکرد مدیران سال‌های اخیر به حدی نامناسب بوده که بدبینی بزرگی میان پیشکسوتان باشگاه استقلال و شاخه مدیران به وجود آمده و همچنان ترس از این است که دوباره همان اتفاقات سال‌های گذشته تکرار شود و استقلال در مسیر قهرمانی قرار نگیرد.

 در این میان حتی فرهاد مجیدی هم که ساعاتی بعد از انتخاب آجورلو به دفتر باشگاه استقلال رفت و با او دیدار کرد نیز هیچ واکنش رسمی به حضور مدیرعامل جدید نشان نداده است و در حالی که آجورلو در بیانیه‌ای به تمجید از مجیدی پرداخت و حتی صراحتاً اعلام کرد که سرمربی استقلال به شدت مورد حمایت او است، اما فرهاد فعلاً ترجیح داده حرفی به زبان نیاورد و نظاره‌گر اتفاقاتی باشد که در آینده رقم می‌خورد.

طی روزهای گذشته نیز امکاناتی در اختیار کادر فنی قرار گرفته که از سوی برخی رسانه‌های نزدیک به مدیریت جدید «بزرگنمایی» هم شده اما تعلق این امکانات که از بدیهیات یک باشگاه محسوب می‌شود نمی‌تواند اقدامی ویژه باشد. ضمن اینکه ریشه مشکلات استقلال فقدان بودجه کافی و پرداخت نشدن حقوق بازیکنان در زمان مقرر بوده که مصائب بسیاری را در فصول اخیر برای این باشگاه پدید آورده است.

اعتراف مددی به قصور در پرداخت حقوق بازیکنان

فصل پیش فرهاد مجیدی به کمک برخی دوستداران باشگاه استقلال مبالغی را در اختیار بازیکنان قرار می‌داد که این رویه نه باب میل خود مجیدی بود و نه آنها که از بیرون نظاره‌گر اتفاقات استقلال بودند. در واقع چنین اقداماتی باید از سوی باشگاه استقلال و عوامل مدیریت انجام می‌شد اما مدیران سابق استقلال در تأمین بودجه مکفی برای اداره امور استقلال ناکام بودند به گونه‌ای که خود مددی نیز بعد از جدایی از استقلال لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که در پرداخت حقوق بازیکنان قصور کرده و نتوانسته به طور شایسته‌ای در برابر بازیکنان پاسخگو باشد.

استقلال در حقیقت با یک پیشینه تیره مالی در دستان آجورلو قرار گرفت و او برای آنکه خود را مدیری متفاوت جا بیندازد باید ابتدا در مسیر تأمین بودجه قدم بردارد. نکته‌ای که مجیدی نیز برای آن اهمیت بسیاری قائل است و منتظر است تا نقص‌های فصل پیش یکی بعد از دیگری از میان برداشته شود تا او نیز به صف حامیان مدیرعامل جدید ملحق شود.

البته مجیدی تضادی با مدیرعامل جدید نداشته و تلاش کرده در سکوت کارش را انجام دهد و فکر خود را معطوف به امور محوله کند اما به هر شکل نباید از این واقعیت غافل شد که در روزهای اخیر و بعد از بیانیه‌ای که آجورلو در اختیار رسانه‌ها قرار داد و از سرمربی تمام‌قد حمایت کرد، انتظار بود که مجیدی نیز درباره مدیرعامل جدید حرف‌هایی با رسانه‌ها بزند و پاسخ این حمایت را بدهد اما دست‌کم مجیدی تا به امروز به همین دلایل صبر کرده و به دنبال رقم خوردن تغییرات اساسی در شکل اداره باشگاه استقلال است.

تمرینات در اوج انگیزه پیش می‌رود

اما اگر بخواهیم کند و کاوی در دل باشگاه استقلال داشته باشیم به یک وضعیت نسبتاً امیدوارکننده در این تیم برمی‌خوریم. به خصوص نقطه‌ای که قرار است بیشترین تأثیرگذاری را در آینده استقلال داشته باشد. از استقلال خبر می‌رسد که تمرینات با انرژی و شادابی بسیار در حال پیگیری است و مجیدی و بازیکنان تا امروز از وضعیت به وجود آمده ابراز رضایت کرده‌اند. در روزهای اخیر تمرینات استقلال روی دو محور بدنسازی و کارهای تاکتیکی پیش رفته و با اضافه شدن یکی، دو بازیکن جدید نیز استقلال وارد فاز تازه‌ای از آماده‌سازی خواهد شد.

استقلال زمان آنچنانی تا شروع لیگ بیست و یکم ندارد اما نقطه امیدوارکننده این است که این بار برخلاف سال‌های قبل تمرینات استقلال به موقع شروع شد و تیم با بلاتکلیفی برای انتخاب سرمربی نیز مواجه نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی