|

استقلال به دنبال کی‌روش استنلی

کی‌روش استنلی

آیا کی‌روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان خرید بزرگ استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد

بعد از جدایی کی‌روش استنلی از سپاهان، از او به عنوان یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس نام برده شده و گفته می‌شد که او جانشین شهریار مغانلو در تیم یحیی گل‌محمدی خواهد شد. این مهاجم برزیلی که طبق شایعات نقل و انتقالاتی، از گل گهر هم پیشنهاد داشت، علیرغم توافق ابتدایی با پرسپولیس( طبق ادعای برخی رسانه‌ها) به این تیم نیاید.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دلیل اول، درخواست مالی بالای این بازیکن از پرسپولیس و آفر بهتر گل گهر به او بود( این خبر البته به صورت رسمی تائید نشده است) و دلیل دوم هم به ممنوعیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی برمی‌گشت که باعث شد علیرغم پیگیری قرمزها، فدراسیون فوتبال اجازه جذب بازیکن خارجی به قهرمان لیگ بیستم را ندهد.

در چنین شرایطی، اخباری درباره علاقه استقلال به جذب مهاجم فصل گذشته سپاهان منتشر شده و روزنامه گل چنین ادعایی را مطرح کرده است. با توجه به آنکه گفته شده استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد، به نظر می‌رسد مجیدی برای تقویت خط حمله‌اش دست روی بازیکنی گذاشته که طبق ادعای کانال هواداری سپاهان، در ایران برای هر تیمی که بازی کند، قطعا به پرسپولیس نخواهد رفت!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها