|

جواد نکونام و استقلال نزدیک تر از همیشه؛ فرهاد رفتنی شد؟

جدیدترین اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به سوال پیرامون آینده همکاری با فرهاد مجیدی پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده فرهاد مجیدی و تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الهلال عربستان بسته شد و حالا شایعات فراوانی درباره وضعیت این سرمربی مطرح است. گزینه‌های احتمالی نیز برای سرمربیگری استقلال مطرح شده اند.

یکی از سئوالات متعدد هواداران درباره سرنوشت فرهاد مجیدی در استقلال است. برخی متعصبانه او را همچنان منجی استقلال می دانند و عامل شکست‌های استقلال را مددی و مدیریت می دانند اما برخی دیگر استقلال را بدون مجیدی می خواهند و معتقدند آبی های پایتخت با مجیدی رنگ جام را هم نخواهند دید.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارنظر درباره سرنوشت فرهاد مجیدی و شایعه مذاکره با جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال تهران گفت: یک فصل فوتبالی‌مان به پایان رسیده است؛ جام حذفی را که نگرفتیم، لیگ هم سوم شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم. این حق هیات مدیره و مدیرعامل است که جمع بندی کلی راجع به عملکرد سرمربی محترم تیم داشته باشد.

وی اضافه کرد: آن چیزی که آقای ملکیان رئیس هئیت مدیره استقلال درباره سرنوشت فرهاد مجیدی به آن اشاره کردند نیز همین حرف بنده است. به قضایا حرفه‌ای نگاه می‌کنیم. گزارش آقای مظلومی که هشت روز کنار تیم بوده را بررسی می‌کنیم و بر اساس این ارزیابی‌ها درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با فرهاد مجیدی تصمیم گیری می کنیم.

اظهارات مددی مشخص می‌کند باید برای مشخص شدن وضعیت مجیدی منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره و در نهایت تصمیم‌گیری آنها بمانیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مویسون ارسالی در

    وقتی قرار بود برکنارش کنند پس چرا بازیکنانی که میخواست جذب کردن،،مسخره بازیها چیه،،حداقل یه نیم فصل باید بهش فرصت بدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها