|

(ویدیو) کشتی فینال حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو

hassan yazdani and david taylor

فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک توکیو بین حسن یزدانی و دیوید تیلور برگزار شد

لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی برگزار کننده مسابقه فینال وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو بودند که کشتی گیر آمریکایی در واپسین ثانیه ها حسن یزدانی را شکست داد و با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.

در شرایطی که حسن یزدانی با یک کشتی حساب شده و تاکتیکی، سه بار با بیرون بردن حریف از تشک سه امتیاز از این کشتی گیر پرتلاش و آماده آمریکایی گرفته بود اما دیوید تیلور در فاصله ۱۸ ثانیه تا پایان کشتی، با یک زیرگیری یزدانی را در خاک نشاند و با کسب دو امتیاز دیگر، کشتی را ۴-۳ به نفع خود تمام کرد.

این مهم‌ترین کشتی المپیک در رشته آزاد تا امروز بود که بین دو کشتی گیر صاحب سبک و بزرگ جهان برگزار می‌شد. کشتی ای که در نهایت با دو زیرگیری سریع و قدرتمندانه تیلور به سود او به پایان رسید. در حالی که یزدانی در کشتی دیروز مقابل حریف روس نشان داده بود که کمی از این ناحیه آسیب پذیر است.

یزدانی که قصد داشت با کسب دومین طلا تبدیل به تنها کشتی گیر تاریخ شود که در دو المپیک می‌گیرد، در این مهم ناکام ماند و مغلوب حریف نابغه و پرتلاش خود شد. حریفی که با اشتهای بسیار پای به میدان گذاشت و نفس چاقی داشت.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا حق تیلوربود.امتیازات یزدانی فقط بیرون کردن تیلوراز تو تشک بود.اماتیلوربازدن فن‌ امتیازآورد.برای یه دفعه هم شده تعصبات بیجاروکناربزاریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها