|

ریزش رمزارزها ادامه دارد؟

3 پیش‌بینی از بازار رمزارزها

بازار ارزهای دیجیتال بعد از توئیت ایلان ماسک مبنی بر عدم پذیرش بیت‌کوین ریزش زیادی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از توئیت ایلان ماسک بیت‌کوین محدوده حمایتی ۵۲ هزار واحد را از دست داد و تا ۴۹ هزار دلار ریزش کرد و ریزش این ارز از محدوده ۵۰ هزار دلار نگرانی‌ها زیادی برای دارندگان این ارز ایجاد کرده است.

ایوب ترابی، متخصص امنیت رمزارزها دیروز قبل از توئیت ایلان ماسک در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته بود: بیت‌کوین به دلیل کارمزد زیاد و سرعت پایین نیازمند تغییر در پلتفرم خود است و احتمالا بعد از اتریوم نوبت به شروع تغییرات در بیت‌کوین می‌رسد. همچنین کشورهای اروپایی و برخی ایالات آمریکا استخراج بیت‌کوین را ممنوع کرده‌اند.

ترابی قبل از اینکه ایلان ماسک باعث ریزش رمزارزها شود عقیده داشت احتمالا بیت‌کوین در چند روز آینده محدوده ۶۰ هزار دلار را پشت سر می‌گذارد اما حالا شرایط فرق کرده است.

نیما آگاهی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: فعلا در میان‌مدت اعداد بالایی برای بیت‌کوین نمی‌بینم و این ارز باید یک اصلاح منطقی داشته باشد. بازار رمزارزها بازار دوطرفه است و از اصلاح و ریزش هم می‌شود کسب درآمد کرد.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی هم در رابطه با بازار کریپتوکارنسی‌ها گفت: فاند قوی پشت بازار نیست و به همین دلیل بازار واکنش زیادی به اخبار منفی دارد. مصطفی قاسمی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با روند بازار گفت: ریزش بیت‌کوین از محدوده ۵۰ هزار دلار می‌تواند خطرناک باشد و صعود به محدوده ۶۰ هزار دلار روند بازار را صعودی می‌کند.

حسین شیبانی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد یک محدوده حمایتی معتبر روی ۴۲ هزار دلار داریم و در این محدوده قیمت‌ها جذاب می‌شوند و قدرت خریدار بیشتر می‌شود. ریزش بیت‌کوین به دلیل توئیت ایلان ماسک بسیار غیرمنتظره بود و همین موضوع پیش‌بینی بازار را سخت کرده است. فعلا باید منتظر واکنش بعدی بازار به توئیت ایلان ماسک باشیم.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها