|

رشد یک درصدی قیمت بیت کوین

دلیل افزایش قیمت جهانی بیت کوین چیست؟

ایلان ماسک مالک و پایه گذار شرکت تسلا گفته است که 10 درصد بیت کوین های خود را فروخته است تا نقد شوندگی آن را اثبات کند.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز- قیمت بیت کوین در مبادلات امروز سه شنبه در بازارهای جهانی با رشد یک درصدی روبرو شده است. به گزارش بلومبرگ، قیمت بیت کوین امروز با رشد یک درصدی به بیش از 53765 دلار رسیده است. قیمت بیت کوین اواسط ماه اوریل به رکورد 64870 دلاری رسید ولی پس از آن با اصلاح قیمتی شدیدی روبرو شد و تا مرز 48 هزار دلار سقوط کرد.
 
بر اساس این گزارش ایلان ماسک مالک و پایه گذار شرکت تسلا گفته است که 10 درصد بیت کوین های خود را فروخته است تا نقد شوندگی آن را اثبات کند. وی تاکید کرده است که همچنان به سرمایه گذاری روی بیت کوین ادامه خواهد داد. شرکت تسلا پیش از این یک میلیارد دلار از بیت کوین های خود را فروخته و از این راه بیش از 101 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. 
 
ایلان ماسک با انتشار توئیتی افزود: تسلا سعی کرد ثابت کند که بیت کوین نقد شوندگی زیادی دارد و می تواند یک جایگزین مناسب برای نقدینگی در تراز پرداخت ها باشد. گرچه بسیاری از تحلیلگران اقتصادی سرمایه گذاری در بیت کوین را بسیار پر ریسک می دانند ولی مقام های ارشد شرکت تسلا همچنان بر جذاب بودن سرمایه گذاری در این بازار تاکید دارند. برخی استراتژیست ها و فعالان بازارهای بین المللی معتقدند، تقاضای سفته بازی و دلالی عامل اصلی نوسانات قیمت ارزهای مجازی است و ارزهای دیجیتال نمی تواند جایگزین قانونی برای پرداخت های نقدی باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها